Geçtiğimiz aylarda "Sık sık uçakla seyahat ediyoruz, bari bir mil kartımız olsun da mil kazanalım" dedim, başladım mil puan veren kartları araştırmaya. Sonunda yıllardır çeşitli uygulamalarını kullandığımız Akbank'ın Wings kartını almaya karar verdim. Hem de en sık uçtuğum Ankara Esenboğa Havalimanı' nda bir tek Wings' in Lounge hizmeti vardı, daha ne olsundu? Zaten yurtdışı uçuşlarında da ailecek birlikte oturmak için Atatürk Havalimanı' ndaki Wings' e her birimiz için misafir olarak ödediğimiz 27TL'ler sinir bozucuydu...
Buraya kadar herşey güzel, yıllık kart ücreti olan 100tl kartımızdan çekildi, miller 3'er 5'er birikmeye başladı. Veee bummm....
Geçtiğimiz haftalarda uçağa daha 2,5 saat var diye gittiğim Ankara'daki lounge paldır küldür kapatılmış, kapıda "Wings kapatıldı, isterseniz 15 karşılığında bizim hizmetimizden yararlanabilirsiniz" dediler!
Aradan birkaç hafta geçti ve bugün Atatürk Havalimanı' ndaki Wings' e gittiğimizde bu defa da "Sizin kartınız mavi, sadece siyah kartlılara ücretsiz, isterseniz 25tl karşılığında yararlanabilirsiniz" cevabını aldık.
İnsanları bariz bir şekilde kandırıp kredi kartlarını aldırdıktan sonra "kusura bakmayın" diyerek birden tüm uygulamalarını bambaşka bir şeye dönüştüren Akbank, aferin sana! Hangi kanatlardan bahsediyorsunuz merak ediyorum.
Eğer mil kazandıran bir kredi kartı almayı düşünen varsa, bence tutarlı ve hilesiz bir kart seçmekte, Wings' ten uzak durmakta yarar var.
,
Resim
06 Haziran, 2011
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
12 kişi üşenmeyip içini döktü:
Yazıklar olsun onlara diyorum daha da bişi demiyorum.. Resmen kandırmaca yahu! alıp kartı atacaksınız o aldıranların kafasına ifrit oluyorum bu durumlara ben!
Aynen Zeynepcim ya resmen enayi yerine koyuyorlar insanı :(
İnanmıyorum!!! Hemen iptal ettireceğim kartımı ve arkadaşlarıma da akbanktan uzak durmalarını söyleyeceğim. Bu kadar terbiyesizlik olmaz!!
Ben de okulda anlattım durumun nasıl geliştiğini, tanıdıklarıma mümkün olduğunca ileteceğim de.
Tek kelime ile bir facia yaşadım. böyle saçmalık olmaz. ya hizmet verirsin ya da vermezsin. bu insan kandırmadır. gerekçelerini merak ediyorum.
en kısa zamanda iptal etmek istiyorum. ve herkese de akbanktan wingsten uzak durmalarını öneriyorum.
Cem, bence de yaptıkları şey en hafif deyimle insan kandırma. Bu hareketlerinden sonra güvenip de Wings çıkartmak anlamsız olacaktır, nasıl devam edeceklerini bilmiyoruz çünkü...
Bende Garanti bankasıyla aynı tip bir sorun yaşamıştım. Platinium kartını kullanıyordum ve Atatürk hava alanında ki lounge dan bedava yararlanıyordum, bir sabah gittim ve artık bu kartın geçmediğini 23 tl karşılığında içeri girebileceğimi söylediler. Gereksiz herşeyi sms, mail ile bildirirken kartın bu uygulamasının kalktığını maalesef bildirmediler ve diğer kartlara göre fazla aidat ödediğim kartın hiçbir anlamı kalmadı. Aradığım müşteri hizmetleri de isterseniz şikayet edin dedi sadece, bir daha bu bankayla çalışacağımı zannetmiyorum, bu tip durumlar çok can sıkıcı gerçekten
Derya, ben de diğer bankaları araştırmayı düşünüyordum, garanti de ilk araştıracağım bankalardandı aslında... Gerçekten de her konuda gerekli gereksiz sürekli mail gönderildiği halde bu tarz tepki çekeceklerini bildikleri konularda sessiz kalmayı tercih ediyorlar... Anlaşılan lounge işletmeyi beceremiyor ya da müşteri tavlayana kadar yapılması yeterli görülen, hedefe ulaşılınca para aktarmaya gerek kalmayan bir konu olarak değerlendiriyorlar... Hoş değil...
Ben wings card sahıbıyım ve eşimde ek akrt sahıbı 3 ay sonra yıllık uyelık aıdatı 65+35 tl ucret geldı telefonla arayıp bu alınan ucretın ıadesını ıstedım iptal edılemeyecegını ılettıler,ben de dılekce yazıp ıadelı taahutlu banka genel mudurlugune gonderdım aradan 1 hafta gecmeden maılıme ıade oldguuna daır maıl geldı.para yatmıştı geri :)
Biz de paşa paşa ödedik kart ücretini, yorumunuz da bahsettiğiniz yolu denemek isterim :) Tam olarak ne yazdınız genel müdürlüğe acaba?
lounge değişim bilgilerini veren tek dürüst banka hep ekstrelerde hep sms olarak hemde haftalar öncesinde web sayfalarında açık bir şekilde belirten tek banka akbanktır.
Mesela garanti bankası sistem değiştiğinden itibaren 6 ay sonra web sayfasını değiştirmiş ve her türlü ikaza rağmen sms atmamıştır.
burada uygulanması gereken şey kartın değişimleri değil , vaad edilen hakkın mesela 31 aralık 2012 ye kadar gibi bir sınırlandırma bilgisini vermek olmalıdır.
Samed Bey, biz maalesef lounge değişiklikliğini ancak kapıda kartımızı uzattığımızda öğrenmiştik... Yararlanılabilecek hizmetlerin belirli tarihlerle baştan bildiriliyor olması konusunda ben de sizinle tamamen aynı fikirdeyim ; yanlış anlamaları, aksaklıkları ve tepkileri engellemek için iyi bir çözüm olurdu...
Yorum Gönder