13 Temmuz, 2010

Motorsikletli Sivas Yolculuğu

Cumartesi öğlen motorumuza atlayıp Sivas'a doğru yola çıktık. Ben ilk bir saat kadar korkudan pır pır atan kalbimle uğraştığım için ilk mola yerimizde hiç fotoğrafımız yok:))

Bu gölü ve kıyısındaki ufak lokantayı görünce, kaza korkusunu da yolda önünden geçtiğimiz namluları ve jammerları unutup fotoğraf makinemi çıkardım.









Lokantanın sahibi gölün altında eski bir yerleşim alanı olduğunu ve su çoğu yerde derin olmadığı için kalıntıların görülebildiğini söyledi. Çöküntü sonucu oluşan bir gölmüş ve bazı bölümlerinde derinlik 55 metreymiş.

Gölde son resimdeki balıklarla birlikte 9 çeşit balık yaşıyormuş, resimlerdeki lokanta da balık lokantası :) Yola çıkmadan önce bruncha uğrayıp midemizi tıka basa doldurduğumuzdan bu defa soda içmekle yetindik ama bir dahaki sefere kesin balıkların da tadına bakarız.








Sivas'a gelip de Sivas Kongresi'nin yapıldığı binayı görmeden olur mu! Üstelik orduevinde kaldığımız için pencerelerimiz bile neredeyse birbirine bakıyordu:)) Zamanımız kısıtlı olduğu için içerisini gezmeyi maalesef bir sonraki Sivas yolculuğumuza bıraktık...





Sağ alt köşedeki adamlar ise azıcık kenara kayalık da fotoğraflara çıkmayalım diye düşünmek yerine daha da binaya yakın bir yere kurulup çaktırmadan bol bol poz verdiler:))

Aslında fotoğrafını çekmek istediğim çok güzel yerler vardı ama meydandaki tarihi yapıların önüne maçlar için dev ekran ve oturma yerleri kurulmuştu. Sokaklar ise marketlerin astığı balonlar ve bir haftadır devam eden bisiklet yarışları için koyulan engeller ile doluydu...

Sivas'ta en çok dikkatimi çeken şey esas caddesinin saat 12'ye gelirken bile inanılmaz kalabalık olmasıydı. İnsanlar doğu şehirlerinin hepsinde ve batı şehirlerinin bile çoğunda olduğu gibi erkenden evlerine kapanmıyorlar.

Pazar günü ise motorsiklet şenliğine katılmak için diğer arkadaşlarımızı beklerken önümüzdeki caddede  devam eden bisiklet yarışını izledik. Ben tabii ki "Bekle bak, ben de böyle çok güzel bineceğim yakında bisiklete" diye eşimin başının etini yedim:)) Yarışın en hoş katılımcısı işe herkes sıcakta ayakta dikilirken kenardan keyifle yarışları takip eden bu amcaydı!


Bugünlük Sivas Yolculuğumuzdan bu kadar:) Motorsiklet şenliğinden çok fazla fotoğraf var, onlar da artık yarına:))

8 kişi üşenmeyip içini döktü:

bir güzel çift dedi ki...

fotoğrafların hepsi enfes,özelliklede ilk fotoğrafa bayıldım...neşeniz daim olsun...

Aslı dedi ki...

Çok teşekkürler, umarım bir gün gerçeğini de görürsünüz fotoğraflarından daha da güzel bir yer:)

Did Dans La Mode dedi ki...

Gezmiş kadar oldum Aslıcım çok güzel geçmiş belli :) Devamını bekliyorumm :)

deniz dedi ki...

bende ilk fotoya bayıldım.

Aslı dedi ki...

Didemcim, beklediğimden daha güzel geçti gerçekten de:) Sadece motorsiklet festivali biraz dağınık ve sönüktü, ondan da kendi adıma birşey beklemiyordum zaten:))

Aslı dedi ki...

Denizcim bir görsen fotoğraflardan çok daha güzel ve huzurlu bir yerdi...

deniz dedi ki...

Aslı son zmanlarda fotograflarının altına iliştirdiğin soy isminle seni facebookta aradım. grace kelly'e benziyen hiçkimse yoktu.

Aslı dedi ki...

Evlendikten sona facebooktaki hesabımı değiştirmedim Deniz, hala kızlık soyadımla kayıtlıyım. Zaten bilgisayar öğretmeni olduğum ve çocuklar sürekli beni facebookta bulup fotoğraflara bakmaya çalıştığı için sadece babam, kardeşim ve üniversiten bir kaç çok yakın arkadaşım kayıtlı, onun dışında kullanmıyorum facebooku.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?