22 Ekim, 2010

Cheapsmells: Sahte mi Gerçek mi?

Cheapsmells'ten ayın 12sinde yaptığım alışveriş, çarşamba günü yani 20sinde elime geçti. Gümrüğe takılır mı(İnci takılmaz diye rahatlatmıştı gerçi ama) ya da kaybolur gider mi endişelerim boşa çıktı.

Aldıklarım ve fiyatları şöyleydi:

Sarah Jessica Parker Covet EDP (100ml )..............................$33.22=46.5TL
Cacharel Liberté EDT (50ml ).................................................$16.71= 23.5TL
Max Factor Colour Perfection Lipstick....................................$5.23=7.3TL

Hepsi kırıksız, eziksiz ulaştı. Bu alışverişimin amacı zaten daha çok siteyi ve ürünlerini deneme, orjinallikleri ve ulaştırma hakkında fikir edinmekti. En azından ürünleri müşteriye ulaştırma konusunda bu siparişimde hiç sorun yaşamadım diyelim. Amaaa...


Ama, ruju böyle disko topu gibi simli simli ve üzerindeki MF logosunda da F'yi yamuk görünce içime bir şüphe düştü, internetten fotoğraflarını araştırdım. 

Bazı satış sitelerindeki resimlerde aynı bendeki ruj gibi sim dolu bir kapak vardı, çoğundaysa aşağıdaki gibiydi:


Acaba sahte midir, gerçek midir diye bir düşünce aldı tabii beni... Hiç kokusu yok, sürümü çok güzel kayıp gidiyor, dün sabah sürdüm 3 kupa çay içmeme rağmen sadece biraz azalmıştı ama yine de aklıma düştü ya bir kere gerçek mi acaba diye, yan yan bakıp duruyorum ruja... Daha önce kullanan varsa, yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar...


Benim aldığım renk Ruby Shimmer, rengi ise şöyle:


İçinde bol bol sim var ve simli rujları normalde pek tercih etmezdim ama rengini sevdim.





Parfümleri ise henüz açmadım çünkü hala bitmeyi bekleyen (ve bitmek bilmeyen!) Jean Paul Gaultier Classique'im ve Rochas Fleur'um bana göz kırpıyor. Hmmm bir de gaza gelip pek de tarzım olmamasına rağmen aldığım J Lo Live Luxe var... Onların orjinalliği konusundaki merakım yakında bana paketlerini açtırır ama şimdilik sadece bakışıyoruz. 










Anlayacağınız bu alışverişte Cheapsmells hakkında kesin bir karar varamadım. Galiba bir kez daha denemem lazım =))



15 kişi üşenmeyip içini döktü:

FashionMakeupFreak dedi ki...

Markalar ürünlerini pazarlara göre farklılaştırıyorlar. Bu mağazadan alsanda böyle. Hatta içeriği aynı olan ürünün adı, ambalajı farklı oluyor. Kültüre göre değişkenlik. Bu tip siteler de nerede ucuz mal var topluyor. Walmart tekniği :)

n@zo dedi ki...

Bana sahte değil gibi geliyor. Çünkü ambalaj değişikliği olabiliyor ürünlerde. Ayrıca bazı sitelerde sana gelen gibiyse korkmaya gerek yok sanki. Siteyi bilmiyordum; bakayım bi ben de..
Ayrıca SCP-COVET merak ediyordum

cicici dedi ki...

cnm öncelikle güle güle kullan hepsini. bence sahte değildir ne bileyim diğer resimde de F harfi yamuk gibi yani markanın kendisi öyle yazı stili kullanıyor demekki.rujun rengini çok sevdim :)

Anonymous dedi ki...

orjinalliklerini bilmem ama cacharel liberte yi bende kullanıyorum....kendisi muhteşem bi kokudur....karakteristiği olan kokulara bir örnek daha işte......tam da kullanılabilecegi mevsim geldi..... yalnız bu kokuyu ben bi kokuya daha benzetiyorum ama çıkaramıyorum...kullanınca yorumlarmısın tatlım....beklicem...sevgilerimle...

Lydia dedi ki...

rujun hakkında kesin birşey söyleyemeyeceğim ancak kapağı dışındaki ambalajı oldukça kaliteli gözüküyor bence. zaten MF' ün neden sahtesini yapsınlar ki? :/
Liberte ve Covet'i ben de aynı alışverişte almıştım :) İkisi de misss gibi, taze ve de kesinlikle orjinal, şüphen olmasın ;)

Neşetuana dedi ki...

Rujun rengi çok güzel. Güzel günlerde kullanın..

Aslı dedi ki...

FashionMakeupFreak, o zaman hangi ülkeye reva gördüler bu disko topu kılıklı ambalajı acaba:))

Aslı dedi ki...

N@azocum, bak bak ama bazı fiyatları görünce kendini tutamazsan sorumluluk kabul etmem=)) Covet'i yakınlarda açar kullanmaya başlarım, o zaman kokusunu tarif etmeye çalışırım;)

Aslı dedi ki...

Cicici, bak sen söyleyince dikkatimi çekti hakikaten diğer resimde de var bir terslik=)) Beğenmene sevindim, teşekkürler!

Aslı dedi ki...

Lydia, parfümleri denemiş olmana çok sevindim ruj zaten ucuz ve ufak, parfümler daha önemliydi=)

Aslı dedi ki...

Adsız, adsız diye hitap edince kendimi kötü hissediyorum, kayıtlı giriş yapmasan bile yorumunun altına adını yazarsan daha doğru iletişim kurabiliriz ;) Covet'i daha önce denemiştim, kokusunu değilse de beğendiğimi hatırlıyorum ama Liberté benim için sürpriz olacak. Denediğim zaman hatırlamaya çalışayım hangi parfüme benzediğini, umarım yardımcı olabilirim =)

Aslı dedi ki...

Neşetuana, çok teşekkür ederim! Ben de sevdim rengini, herkese tek kat haliyle hafif bir pembeyken ya da çok kat sürülmüş haliyle koyuyken yakışabilecek bir renk=)

FashionMakeupFreak dedi ki...

heheh doğru diyorsun. aslında internette aratınca bulunur hangi ülkeymiş diye. ismi google images kısmına yaz belki çıkar...

Shopping Mage dedi ki...

Gule gule kullan aslicim aldiklarini. MF un sahtesini yapcaklarini sanmiyorum. Ambalajlarda farklilik gosterebiliyor. Umarim parfumler de guzel cikar.

Aslı dedi ki...

Teşekkür ederim =) Azmedip MF sahtesi yapsalar bile minicik rujunu yapmazlar değil mi =)) Parfümleri de birkaç gün içinde dayanamayıp açacağım muhtemelen, halbuki Liberté yi belki hediye ederim diye almıştım ama o da benim olacak =))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?