14 Ekim, 2010

Yamaçparaşütü Festivali

Dağların arasında saklanmış bir şehirde, İstanbul'dan Ankara'dan kilometrelerce uzakta yaşamanın güzel yanları da var. Benim için bu şehrin en güzel yanı doğası, güzel havası ve özellikle kışın bakmaya doyamadığım dağ manzaraları. Doğa sporları için tam bir cennet, yıllar önce bu şehrin çehresini değiştirip sportif faaliyetleri destekleyen güzel insan gerçekten buraların kıymetini çok iyi bilmiş.



Şehrin dağcılık faaliyetlerini de yürüten grup haftasonu bir yamaç paraşütü festivali düzenledi. 

O gün festival şerefine güneş de yüzünü gösterdi.

Çocukların binmesi için atlar vardı, hatta sabah cirit de oynanmış ama biz geç kaldığımız için kaçırmışız.

İsteyenler ücretsiz olarak bungee jumping de yaptı, bense aşağıdan fotoğraflarını çekmekle yetindim:)

4 kişi üşenmeyip içini döktü:

Dışavurum dedi ki...

Harikaymış! Ben ne kadar korkup yapamayacak olsam da, böyle bir organizasyon düzenlemeleri ne güzel.

battodol dedi ki...

bu manzara da bunge jumping çok güzel olsa gerek ama ben de sadece fotoğraf çekerdim sanırım :)

Aslı dedi ki...

Dışavurum, organizasyon sadeydi, öyle süslü balonlu değildi ama çocuklar da yetişkinler de çok sevdi:)

Aslı dedi ki...

Battodol, dağlarda biraz daha kar olsa ya da baharda rengarenk çiçeklerin açtığı dönemde olsa daha da güzel olurdu! Ama fotoğraflamak da eğlenceli;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?