09 Ekim, 2010

Keçe Pabuçlar

Yaklaşık bir ay sonra küçük dayımın ilk bebeği ve benim 4. kuzenim dünyaya gelecek. Diğer kuzenlerimde hep çok küçük olduğum için onları sevmekle yetinmiştim. Eh, artık evim keçeler ve aklınıza gelecek her türlü malzemeyle dolu olduğuna göre bu defa ben de bebek için yapılan hazırlıklara katkıda bulunayım dedim:)

İsmi henüz belli olmadığı için kafamdaki birçok fikri bir kenara bırakıp keçeden ayakkabıcıklar dikmeye çalıştım. Başta üzerlerindeki şekiller olmak üzere yapıştırılmamış bölümleri var ama bitirmeyi bekleyemeden fotoğrafladım bile!




8 kişi üşenmeyip içini döktü:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Çok güzeller :)

battodol dedi ki...

ne şirinler böyle :)

Aslı dedi ki...

Marjo, çok teşekkürler:)

Aslı dedi ki...

Battodol, çok teşekkür ederim, miniğimizin şirin ayaklarına da yakışır inşallah:)

deniz dedi ki...

Aslı çok tatlılar bunlar.uwww

Aslı dedi ki...

Çok teşekkür ederim Denizcim, birkaç şey daha yapacağım, beğendiklerinden sana da yapar gönderirim;) Bu arada yurtiçi kargonun kaybettiği ojelerim geldi, ağustosun 2. haftası yola çıkmıştı yanlış bilmiyorsam:))

Yeşim dedi ki...

Çok ciciler tatlım ellerine sağlık :) Minik kuzenine sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum.

Aslı dedi ki...

Yeşim, inşallah canım sağlıklı, mutlu güzel bir ömrü olsun miniğin...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?