03 Ekim, 2010

İşte Benim Kitaplığım

Serrose'nin kitaplığını görünce hemen üzerime alınıp kitaplığımı fotoğrafladım :) Projeyi başlatan Ceren'e teşekkürler:) Kitaplıklarımızın bulunduğu odalar yağmur bulutları nedeniyle iyice karanlıklaşmıştı, o yüzden hızla çekilen fotoğraflarım da karanlık çıktı...


IKEA'dan aldığımız bu Billy kitaplığı eşim monte etmişti, o yüzden de 2 raf ters dönük :)) 


Bu gördüğünüz aslında eşimin kitapları ve dergilerle dolu bir kitaplık, bu raf da benim ufaklık kitaplarım ve birkaç Adobe eğitim kitabı tarafından işgal edilmiş durumda.


Alt tarafı kapaklı bir dolap olan kitaplığımız. Bir kitaplığım da annemlerin evinde kaldı ama en kısa zamanda onları da getirmek istiyorum. Harry Potterlarım benimle aynı evde kalmalı;)


En son Elif Şafak'ın Araf'ını okudum, şimdiyse Bosna'yı gördükten sonra okumaya can attığım Drina Köprüsü'nü okuyorum. Çevirisi çok fena olduğu ve bazı bölümleri(bir adamın kazığa nasıl geçirildiği gibi)  okumakta çok zorlandığım için çok yavaş ilerliyorum maalesef...


Eşim bu sabah Yalınayak'ı bitirmiş (ben uyurken:)) Ahmet Ümit'in İstanbul Hatırası'na başlamış.


Bu da kitaplığımdaki en merak ettiğim kitap. "New York Times Bestseller" yazısı kitaba önyargılı yaklaşmama neden olsa da konusunu okuyunca aldım hemen. yazar yurtdışı muhabiri ve herkesin akın akın mutluluğu ya da huzuru bulmak için gittiği ülkelerin gerçek yüzünü ve mutluluğun hangi ülkelerde olabileceğini anlatıyor.

Eveeet, herkes makinesini kapsın kitaplığını fotoğraflasın bakalım:) 

20 kişi üşenmeyip içini döktü:

ceren dedi ki...

katkın için teşekkür ederim çok:) fotoğrafları da gayet güzel çekmişsin bence.)bu arada farkettim de, çoğu kitabın benim zevkimi de yansıtıyor.

Aslı dedi ki...

Ceren, çok sevdim bu projeni o yüzden çekmesi de yazması da zevkli oldu :) Ortak kitaplarımız benim de gözüme çarptı, bu proje ile yazılarını fark ettiğime de ayrıca sevindim:) Ama Yaprak'ın kitaplığını görünce benimkiler çok dağınık ve parça parça göründü gözüme!

Kısaca Gizem; dedi ki...

Pek güzel yerleşmiş kitaplar:) Karanlık değil aksine çok güzel çıkmış Aslıcım..

Aslı dedi ki...

Gizem, bizim şehir sabahtan beri akşamüstü gördüğümüz karanlıkta yaşıyor... Dışarısı karanlık olunca benim de içim karardı, o yüzden bana öyle görünüyordur belki de:) Fotoğrafı çekerken bir zamanlar yazarlara-yayınevlerine göre ayırdığım kitapların raflar ve kitaplıklar arasında yer değiştirdiğini fark ettim, eşimin parmağı var sanırım bu işte:)) Gizem, sen de çek, senin kitaplığını da görelim?

Kısaca Gizem; dedi ki...

İzmirden eve döner dönmez çekicem söz:) yok yok can yayınları dırın dırınn diye dikkat çekiyorlar gayet düzenli..

komançi dedi ki...

güzel bir ev kütüphanesi :)

serrose dedi ki...

Ooooh soyle gozumuz gonlumuz acilsin :)
Bayildim kitapligina ortak kitaplarimiz da varmis ;)

Ceren cok yasa !

Aslı dedi ki...

Gizem, tamam o zaman seninkileri eve gidince bekliyoruz:) Can Yayınlarını çok seviyorum o yüzden onları özenerek dizmiştim ama İlle de Roman Olsun'da okuduğum korsan meselesinden sonra Can Yayınları kounusunda kafam karışık açıkçası...

Aslı dedi ki...

Komançi, hep şöyle duvardan duvara kütüphanesi olan bir okuma odası hayalim oldu. Eğer bir gün tayinlerimiz biter de kendi evmiz olursa o zaman gerçekten çok güzel bir ev kütüphanem olur inşallah:) Pekiiii senin kütüphanen nerede;)

komançi dedi ki...

inşallah :)

Aslı dedi ki...

Sergül, Cerenle de seninle de ortak kitaplarımız var. Okudukça yorumlarız artık:) Çok sevdim bu kütüphane projesini, Ceren hakikaten çok güzel düşünmüş.

pelininstyle dedi ki...

Bence cok guzel cikmis.Ben tam bir kitap manyagiyim:) Bu arada benimki de IKEA Billy:-))

Aslı dedi ki...

Ben de çok seviyorum kitaplarımı:) Billy'nin görüntüsünü çok seviyorum, duvardan duvara kütüphanemi beyaz Billylerle yapabilirdim ama arkası çok kalitesiz değil mi? Sanki karton gibi...

zeynep dedi ki...

ilk defa yararlı güzel bi mim görüyorum benimde kitaplığım beyaz canım, ama seninkinin rafları daha güzel:))

Aslı dedi ki...

Madem bu mimi sevdin, senin de kitaplığını görelim Zeynepcim;)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

İstanbul Hatırası'nı okuyorum bu sıra müthiş.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

İstanbul Hatırası'nı okuyorum bu sıra müthiş.

Aslı dedi ki...

Edacım, İstanbul Hatırası'nı önce eşim kaptı o okuyacak ama ben de merakla bekliyorum:) Zaten kitabın adı ve kapak fotoğrafını görünce hemen almıştım, İstanbul'a zaafım var:)

April dedi ki...

Yaşasın, kocaman bir kitaplık daha!
Bu mim çok iyi oldu, kimler genel kültüre, okumaya düşkün, görmüş oluyoruz :)
Özenle dizilmiş kitaplarına daha da pek çoğunu katmanı dilerim canım, tebrikler, kütüphanen çok güzel :)

Aslı dedi ki...

GErçekten bu mim güzel ve eğlenceli oldu, Ceren sayesinde:) İnşallah hepimizin kütüphanesi hayalindeki boyut neyse ona ulaşır;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?