07 Ekim, 2010

Ah O Muhabbet...


Bu çerçevelenmiş işleme, yazın gittiğimiz Ayvalık Mutluköy'deki güzel kır lokantasında karşıma çıkmıştı. Kim bilir kaç yıl önce işlenmiş, çerçevelenmiş ve oradaki küçük hatıra evine asılmış.

İşlemeyi görünce çok üzülmüştüm. Gözümün önüne bunu emek emek işleyen, söylemek istediği güzel bir söz olan ama o sözü yanlışlıklarla dolu olarak işlediği için ortaya güzelden ziyade acıklı bir ürün çıkartan bir kız geldi...

Bugünlerde aklıma sık sık bu tablo geliyor, o muhabbeti bütün çevremle kaybettim sanki... Canım kimseyle konuşmak istemiyor, konuşmam gerektiğinde de kelimeler karmakarışık bir çorbaya dönüyor. Aklımdan geçeni doğru kelimlerle söyleyebilmek için kıvranıyorum resmen...

Mevsim geçişindendir diye düşünmek istiyorum. Kısa zamanda geçip gidecektir diye...

6 kişi üşenmeyip içini döktü:

Aslısın dedi ki...

Aslı, şu acıklı ürün ifaden içimi acıttı. O kızın saflığı, emeği ve iyi niyeti geldi, oturdu kalbimin ortasına.
Ne güzel kalplisin.

Aslı dedi ki...

Aslı, hiç sorma... Mutluköy gerçekten de küçük bir ege köyü, tavuklar koşturuyor ortalıkta. Bu işlemeyi yapan da çok büyük ihtimalle o köyden bir kızcağızdır... Kim bilir işlerken aklından kimler, ne muhabbetler, ne mutluluklar geçmiştir..

deniz dedi ki...

Al benden de o kadar Aslı, bende herşeye karşı isteğimi kaybettim. Bence bu zamanlarda uyumuk en güzel faaliyet.

Aslı dedi ki...

Ah bir uyuyabilsem! Yerimden kalkmaya üşeniyorum ama kafamdaki düşünceler dönüp dururken uyku da tutmuyor:( Papatya çayı falan içiyorum akşamları uykum gelsin diye... Sizin orada da öyle mi bilmiyorum ama hava da çok kapalı ya, iyice yapıştırıyor insanı oturduğu koltuğa...

Yeşim dedi ki...

Mevsim geçişlerini ben de sevmiyorum :( Boğuluyorum sanki hiçbir şey yapmak gelmiyor içimden :( Lütfen çabuk geçsin bu dönem kendimden bıktım resmen :(

Aslı dedi ki...

Sanki sonbaharı göremeden kış bastıracak gibi, işimizi kolaylaştırır mı yoksa bünyemizi iyice şaşırtır mı bilemiyorum...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?