18 Ekim, 2010

Pazartesi Hatırına

Uykuya, eğlenceye, boş zamana, keyife doyulan bir haftasonundan sonra pazartesiyi sevmek pek mümkün değil. Madem ki pazartesi bizi mutsuz ediyor, gökyüzünü kaplayan gri bulutlarla bir olup enerjimizi emiyor bu günü güzelleştirecek bir fotoğraf olsun bugün blogumda.


Mostar'da fotoğrafını çektiğim bu güzel küçük kızın resmini aslında kendime saklıyordum. Pazartesi sabahı hangi fotoğrafımı görsem gülümserim diye bakınırken bu boncuk gözler çıktı karşıma. Dilerim bu minik güzel kız sizin de gününüze güzellik katar:)

5 kişi üşenmeyip içini döktü:

poh poh perisi... dedi ki...

bu ne güzellik!!

serrose dedi ki...

vallahi katti super fotograf ;)

Aslı dedi ki...

Pericim, çok şeker değil mi:)

Serrose, ben de çok seviyorum bu miniğin fotroğrafını:)

viva dedi ki...

Merhaba asli! Sagol yazdigin icin, evet yeniden yazmaya karar verdim,sadece kozmetik ama bu sefer, ürünler daha cok almanyadan oldugu icin almanca yazmak daha mantikli geldi, gerci artik almanyada flormar bile var ; )

Aslı dedi ki...

Anladım canım, nasıl ya da ne hakkında yazmaktan keyif alıyorsan öyle yazmandan daha doğal ne olabilir zaten:) Bir sağlık sorunu falan olmasın da, gerisi önemli değil:) Bu arada FlorMar iyice aşmış kendini desene,zaten Türkiyede de öne çıkmak için sürekli yeni ürünler ve kampanyalar falan yapıp duruyorlar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?