26 Ekim, 2010

SJP-Covet


Hatırlarsanız şurada bahsettiğim Cheapsmells alışverişimde aldığım parfümlerden biri de Sarah Jessica Parker'ın Covet'iydi. Ben oradan 46.50'ye almıştım ama muhteşem şansım yine iş başındaymış meğer!

Çilek'te Covet 100ml 42.50TL Bu fırsatı değerlendirmek isterseniz tıklayın. Üstelik yılbaşı şerefine birçok parfümde yapılan bu indirimle birlikte birçok hediye de sizleri bekliyor.

Bence mutlaka bir göz atın;)

2 kişi üşenmeyip içini döktü:

bir güzel çift dedi ki...

verdiğin linklere tıklamaya korkuyorum.tıklarsam cüzdanım zararlı çıkacak biliyorum :))) ama olsun tıklıcam işte :))))) sevgilerle...

Aslı dedi ki...

Bir an linklerine tıklamaya korkuyorum deyince korktum =)) Cidden iyi bir indirim var ama, şimdi değerlendirmek ilerisi için bütçeye büyük katkı yapar benden söylemesi! İyi parfümler o fiyata düşünce mağazadan ya da Avondan falan parfüm almak anlamsız oluyor;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?