10 Ekim, 2010

Telefonla Body Shop Alışverişi



Kardeşciğim dün " Abla Body Shop'a uğrayıp ev parfümlerine bakacağım, senin istediğin bişey var mı?" diye aramış, çocukcağızı kırmayayım dedim:)
Tüm Body Butter ve Body Scrub larda "2 al 1 öde" kampanyası varmış. Kokusunu çok sevdiğim için 2 adet Japanese Cherry Blossom Body Butter aldı(m).


E vitamini serisinin tamamında da "2 al 1 öde" kampanyası vardı, Makyaj Çantam'da güzel olduğunu okudumdan beri aklımda olan bu göz kreminden de 2 tane aldı(m).


Bunlar dışında daha önce burada body butterını, burada da dudak balmını anlattığım kenevir serisinde "2 al 1 öde" varmış, kışa girerken meşhur el kreminden ya da diğer ürünlerinden depolamayı düşünenler için güzel bir fırsat:)


. Love Etc. parfümü %30 indirimliymiş. 


Ve son olarak vanilya serisinde hala "2 al 1 öde" kampanyası varmış. Vanilya kokusunu hiç ama hiç sevmediğim için muhtemelen hiçbir zaman almam ama sevenler için fiyatlar uygun:)

9 kişi üşenmeyip içini döktü:

Dominika dedi ki...

güle güle kullan.. 2 al 1 öde sihirli kelime:)) bende bir bakayım hemen :)

Aslı dedi ki...

İndirim deyince gözümüz dönüyor:)) Şaka bir yana, normalde kullanılan ürünleri indirim zamanında alıp bir kenara koymak evin bütçesine ciddi bir yarar sağlıyor. Son gidişimde o e vitamini kremi almak üzereydim, hadi birkaç hafta bekleyeyim belki iner dedim hooop 15 tl cebimde kaldı bir anda:)) Sen de bir bakalım neler gözüne takılacak;)

Yeşim dedi ki...

Canım güle güle kullan :) Body Shop'u bu yüzden seviyorum. İndirimler müthiş bitmeden yetişirsem ben de body butter almak istiyorum.

Ekşimsi Erik dedi ki...

Avona rakip mi bunlar şimdi yani?

Aslı dedi ki...

Yeşim, indirim ne zaman başladı-ne zaman bitecek bilmiyorum ama bence de bu aralar bir fırsat yaratıp uğra, bütün body butterlar indirimliyken fırsatı değerlendir;)

Aslı dedi ki...

Yeşim, indirim ne zaman başladı-ne zaman bitecek bilmiyorum ama bence de bu aralar bir fırsat yaratıp uğra, bütün body butterlar indirimliyken fırsatı değerlendir;)

Aslı dedi ki...

Ekşimsi erik, tam olarak ne açıdan rekabeti kastettin anlayamadım ama iki marka çok farklı kulvarlardalar bence... Avon uzun zamandır sadece kataloglarına bakmakla yetindiğim, ürünlerini pek de kaliteli bulmadığım bir marka açıkçası... Güzel parfümleri var ama ya kalıcı değil ya da tasarımcı üretimi olduğu için pahalı. Makyaj malzemelerinden, fırçalarından, şampuanlarından, cilt bakım ürünlerinden de hoşlanmıyorum...

Ekşimsi Erik dedi ki...

Avon dediğiniz gibi hem pahalı hemde kalitesiz ürünler üretebiliyor. Ama çok ucuz ürünleride var. Mesela şampuanları, temsilcilerden 5 liraya satın aldığımız şampuan nasıl üretiliyor nasıl temsilci, firma para kazanıyor inanılmaz gibi değil.

Bazı parfümleride hoş, ama biraz pahalı ürünleri var.

Aslı dedi ki...

Katılıyorum, genellikle kalitesine göre pahalı ürünler satıyorlar, arada birkaç hem kaliteli hem de indirimde ürün oluyor, onları bulup almak lazım... Şampuanları alan çok oluyor bizim okuldan da, dediğiniz gibi fiyatlar marketlerdekilerle aşağı yukarı aynı seviyede. Tek sorun benim saçlarıma ne Body Shop ne de Avon şampuanlar iyi geliyor...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?