07 Ekim, 2010

Şuursuz Alışverişlerin En Yenisi

Eveet, düşünmeden yapılmış, "siparişiniz tamamlandı" yazısı ile idrak edilmiş yeni bir alışveriş daha... Hep de mutsuz ya da huzursuz olduğum zamanlara denk geliyor bu alışverişler, nedense?!


Rezalet internet bağlantım bile beni durduramadı, sayfaları yenileye yenileye Markafoni'den Marea marka (evvet ben de duymamıştım!) bu saati aldım gitti! Fiyatı da 59.90. Bileklerim çok ince olduğu için küçük boy kadran aldım ama büyük kadranda turuncu rengi de var, bronz tende harika durur.



Yine de moruyla pembesinde de aklım kalmış olabilir, o da bir dahaki duygusal kriz dönemime inşallah!

Not: Eğer siz de aynı durumdaysanız ve Markafoni-Limango gibi internetten alışveriş sitelerine davetiye isterseniz kafdagininardindanasli@gmail.com adresine bir mail atın, davetiyenizi kapıp alışverişe başlayın:))

8 kişi üşenmeyip içini döktü:

Moda-Yemektarifleri dedi ki...

bugün limangoda IWATCH vardı fiatları 39 tl idi aynıları keşke onlardan alsaydın...:((ben turuncu olandan aldım bile

Aslı dedi ki...

Aslında önce onları görmüştüm üstelik beyazı da hala vardı. Ama o zaman benim almaya niyetim yoktu:)) Bir de bileklerim ince olunca bu tarz saatler bende hep fazla büyük görünüyordu, bundaki küçük kordon seçeneği aklımı çeldi... Ben de neyse dedim bunu aldım naapalım:)) Güle güle kullan canım:)

Yeşim dedi ki...

Biz kadınlar neden en bunalımlı zamanlarımızda alışveriş yaparız? Sonra da aldığımızı beğenmeyiz :P Saat güzelmiş tatlım güle güle kullan :)

Aslı dedi ki...

Mutsuzken alışverişe çıkmak açken markete dalmak gibi birşey:)) Eh, artık mağazalar internet sayesinde elimizin altında! bir de mağazadan görerek almak güzel ama 1 defa mutluluk veriyor, internetten alışverişte ilk mutluluk satın alınca, ikinci mutluluk eline ulaşınca, arada bir de beklerkenki güzel bir heyecan var daha ne olsun!

zeynep dedi ki...

aldım ihtiyacım vardı bundan yoktu zaten de vicdanını rahatlat canım birdaha da internet bağlantın gidince yenileme varıdr bunda da bi hayır de:))

Aslı dedi ki...

Aslında öyle batıl inançlarım vardır, bu bir işaret der kapatırım ama bugün kapatmayacağım tuttu:)

deniz dedi ki...

Aslı bana birşey oldu. Artık ne markafoniye ne limangoya bakmıyorum bile. Bu hamileliğin artısı oldu galiba. Canım birşey almak istemiyor. Birde şimdi alsam buraya bir ayda gelmez diye düşünüyorum. Yani alınsa gelene kadar heves bile kalmaz. Ben para biriktirmek istiyorum artık.

Aslı dedi ki...

Deniz, ne güzel bir getiri olmuş o öyle:)) Bazen benim de canım hiçbir şey almak istemiyor... Kargo konusunda çok haklısın, yurtiçi kargonun buradaki şubesi şehir içi dağıtım yaparken ürün kaybedebilen, koliyi fırlata fırlata herşeyi tuzbuz edip beni ilgilendirmez paramı verin diyen bir firma... Para biriktirmeye gelince, sonuna kadar arkandayım:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?