19 Ekim, 2010

Marea Saatim Geldi!





Markafoni'den aldığım Marea saatim dün elime ulaştı. Yurtiçi kargo yine ufak tefek de olsa can sıkıcı gecikmeler yaşatsa da kavuştuk =) 

Saatim Markafoni'nin özel kutusunun içinde geldi. Bileğim ince sayılır(14 cm kadar), o yüzden 3 çeşit arasından en küçük kasalı olanı tercih etmiştim. Ellerim de ufak olduğundan şimdiye kadar denediğim benzer saatlere oranla çok normal durdu:)

Beyaz renkte saatimi aldığıma göre artık diğer renklere başlayabilirim:))



(Markafoni davetiyeniz yoksa, tık tık. )

9 kişi üşenmeyip içini döktü:

Stil Direktoru dedi ki...

Buluşacağın yerlere geç kalma hep saatin en doğru zamanları göstersin Aslı'cım :)

Aslı dedi ki...

Hiç sorma Edacım bu yaşadığım şehirde bir yere geç kalmak bile mümkün değil:)) havaalanına gitmek için uçuşa yarım saat kala evden çıkıyoruz düşünsene:))

Stil Direktoru dedi ki...

Şükret ben ne yapayım 2 saat önce alanda oluyoruz :(

Aslı dedi ki...

Allah sabır versin zaten size, bizim dönüş uçaklarımız da hep 9da olduğundan İstanbul'dan gelirken saat 6 gibi yollara düşmüş oluyoruz... Ben o trafik cehenneminde yaşasam 3-4 yıl erken yaşlanarak ilerlerdim gibi geliyor:(

Stil Direktoru dedi ki...

Ya aynen öyle tercüman oldun

Aslı dedi ki...

Naapalım, İstanbul'un insana hayat katan, yaşadığını hissettiren güzelliklerine sayalım:)

Kartopu dedi ki...

Güle güle kullan, cok kullanisli ve cok hos görünüyor.

Aslı dedi ki...

Çok teşekkür ederim =) Tembellikten ancak bugün saatçiye küçülmeye gidebildi, yarından itibaren takmaya başlayacağım.

Adsız dedi ki...

Bu saatler çok güzelmiş. Markafoniye baktım bulamadım, öyle sitelerde her zaman aradığını bulamıyormuşuz galiba. Ben de internetten araştırdım Marea Saat satan başka bir site buldum adı Zidaya. oradan aldım teslimat süresi 1-3 gün yazıyor bakalım gelecek mi :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?