19 Ekim, 2010

Marea Saatim Geldi!





Markafoni'den aldığım Marea saatim dün elime ulaştı. Yurtiçi kargo yine ufak tefek de olsa can sıkıcı gecikmeler yaşatsa da kavuştuk =) 

Saatim Markafoni'nin özel kutusunun içinde geldi. Bileğim ince sayılır(14 cm kadar), o yüzden 3 çeşit arasından en küçük kasalı olanı tercih etmiştim. Ellerim de ufak olduğundan şimdiye kadar denediğim benzer saatlere oranla çok normal durdu:)

Beyaz renkte saatimi aldığıma göre artık diğer renklere başlayabilirim:))



(Markafoni davetiyeniz yoksa, tık tık. )

11 kişi üşenmeyip içini döktü:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Buluşacağın yerlere geç kalma hep saatin en doğru zamanları göstersin Aslı'cım :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Buluşacağın yerlere geç kalma hep saatin en doğru zamanları göstersin Aslı'cım :)

Aslı dedi ki...

Hiç sorma Edacım bu yaşadığım şehirde bir yere geç kalmak bile mümkün değil:)) havaalanına gitmek için uçuşa yarım saat kala evden çıkıyoruz düşünsene:))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Şükret ben ne yapayım 2 saat önce alanda oluyoruz :(

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Şükret ben ne yapayım 2 saat önce alanda oluyoruz :(

Aslı dedi ki...

Allah sabır versin zaten size, bizim dönüş uçaklarımız da hep 9da olduğundan İstanbul'dan gelirken saat 6 gibi yollara düşmüş oluyoruz... Ben o trafik cehenneminde yaşasam 3-4 yıl erken yaşlanarak ilerlerdim gibi geliyor:(

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ya aynen öyle tercüman oldun

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ya aynen öyle tercüman oldun

Aslı dedi ki...

Naapalım, İstanbul'un insana hayat katan, yaşadığını hissettiren güzelliklerine sayalım:)

Kartopu dedi ki...

Güle güle kullan, cok kullanisli ve cok hos görünüyor.

Aslı dedi ki...

Çok teşekkür ederim =) Tembellikten ancak bugün saatçiye küçülmeye gidebildi, yarından itibaren takmaya başlayacağım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?