24 Eylül, 2010

Aldım Gitti...

ELF'ten artık kozmetik ürün almayayım diye karar vermiştim ama Matte Finish oje aklıma düştü bir kere... Mat ojeleri sevip sevmeyeceğimi görmek için ucuza ELF'i denemek mantıklı geldi.

Eh, 10 sterlin ve üzeri alışverişlerde kargo ücreti 1,5 sterline düşeceği için bir süredir aklımda olan studio serisindeki small angled brush ı da sepete attım.




Bir de, daha önce aldığım Avon'un kabukisi ile bir türlü yıldızım barışmamıştı. Sertliği ve sürekli dökülüyor olması hiç hoşuma gitmiyordu o yüzden son olarak yine studio serisinde olan kabukisini aldım. Studio fırçaları çok seviyorum ama bakalım kabuki nasıl çıkacak?

Bir an önce kargo bekleme zamanı geçse de sıra  işin en eğlenceli kısmına gelse: kargoya kavuşma ve gelenleri deneme:)

2 kişi üşenmeyip içini döktü:

Adsız dedi ki...

selamlar, bu elf niye bu kadar ucuzz! kalite ne durumda acaba? allik alsak, goz alti kapaticisi alsak kullanabilir miyiz ki guvenip? bir de turkiye'ye mi 1,5 sterlin kargo ucreti? imkansiz geldi ama bilemedim ki?

Aslı dedi ki...

ELF'in ucuzluğu sanırım biraz ürün boyutlarının küçüklüğünden biraz da Çin'de üretim yapıyor olmasından kaynaklanıyor. Başta Çin malı olduğu için biraz çekinmiştim ama kullandığımız markaların da ciddi bir bölümünün her ne kadar Fransada, Amerikada yapılmış gibi etiket bassa da Çin'de üretim yapıp paketlemeyi kendi ülkelerinde yaptığı uzun zamandır söyleniyor zaten... Göz altı kapatıcısını ben denemedim ve göz altı hassas bir bölge olduğu için muhtemelen ELF'inkini pek tercih etmem. Ama hesaplı bir seçenek arıyorsan bende Maybelline kapatıcısı var ve sadece özel günlerde kullansam da memnunum. Ya da Laçin'in sitesinde önceki aylarda görüğüm Garnier'in kafeinli göz altı kapatıcısı alternatif olabilir?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?