28 Eylül, 2010

TBS- Kenevirli Dudak Koruyucu

Haftasonu Ankara'ya gittiğimizde dudaklarım sefil durumdaydı... Normalde en soğuk kış günlerinde bile kolay kolay kurumazlar ama haftasonu yırtık pırtık bir haldeydiler. Okulların başlamasının getirdiği gerginlik, haftalardır spora gitmemenin verdiği suçluluk, aylar sonra çok özlediğim Ankara'da olmanın verdiği heyecan birleşince farkında olmadan kemire kemire mahvetmişim zavallıcıkları...



O zavallılara bir çözüm bulmak için The Body Shop' uğradım, şansıma kenevir serisinde bir alana ikicisi bedavaydı. Daha önce yazdığım şu yazıda kenevir serisininin body butter konusunda ne kadar etkili ve kötü kokulu olduğunu yazmıştım. Beni ancak kenevir kurtarır dedim, 12.90'a iki tane kenevirli dudak koruyucu kaptım.


Bütün seri gibi bu dudak koruyucu da güzel kokmaktan uzak. Kokusu bence aynı kır papatyasına benziyor, aynı acı ot kokusu. Ama bu defa koku beni rahatsız etmedi tam tersine papatyaları hatırlattığı için güzel geldi. Dudaklarımı hemen toparladı, beklediğimden çok daha iyi ve hızlı sonuç verdi. Kış için bir kenara koymak lazım, hem yuttuğumda içim rahat olacak kadar doğal hem de etkili. Üstelik kampanyadayken fiyatı da gayet güzel;)

6 kişi üşenmeyip içini döktü:

Zeynep'in Evi dedi ki...

Benim de bunu öğrendiğim çok iyi oldu:)

Aslı dedi ki...

Zeynep, sevindim o zaman:) hazır kampanya devam ederken bir bak istersen, hatta vanilya serisinde ve papatyalı göz makyajı temizleme losyonunda da kampanya vardı;) Haa bir de güzel evin için bakabileceğin kokulu yağlar vardı ki kardeşimi zor ayırdım o raflardan:))

nar dedi ki...

Kokusu beni mahvetse de işe yarar bir üründür! Bu arada kardeşini ayıramadığın o yağlar var ya... Süperrr! Buradan herkese tavsiyemdir! Evim onlarla mis gibi kokuyor:)

Stil Direktoru dedi ki...

İşe yarıyorsa anneme alayım sağol canım

Aslı dedi ki...

BEn de çok sevdim bu kenevirli minik şeyi:) O gün acelem olduğu için ihtiyacım olan ve aklımda bulunan şeylere baktım ama yağlara pek ilgi göstermemiştim, bir dahaki gidişimde kardeşimi çekiştirmek yerine ben de yapışayım bari:))

Aslı dedi ki...

Edacım, saatler içinde toparladı benim pırtık pırtık dudaklarımı. Üstelik içinde renklendirici-parfüm v.b. gereksiz şeyler de yok, eğer ot çöp kokusuna hassas değilse bence anneciğine güzel bir çözüm olur:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?