08 Eylül, 2010

Bu Bayram...

Bu bayram sabahı, bayram için aldığım yeni kıyafetleri giyme heyecanı yok.





Bu bayram sabahı, ailecek bayram kahvaltısı yok.





Bu bayram, kolonyamız ve çikolatalarımız yok.





Bu bayram misafirler için baklavamız böreğimiz yok.



Bu bayram sabahı eşim iş yerinde, ailem başka bir şehirde olacak.
Benim gibi yalnız olacaklara da, bayramı ailesiyle bayram gibi geçireceklere de, bayramlarını tatil olarak değerlendirmeyi seçenlere de şimdiden
MUTLU BAYRAMLAR...


22 kişi üşenmeyip içini döktü:

komançi dedi ki...

inş. herşeye ragmen güzel bir bayram olur. iyi bayramlar! :)

Aslı dedi ki...

İnşallah güzel ve yağmursuz bir bayram olur:) İyi bayramlar!

uyduruk prenses dedi ki...

olsun boşver,buralarda bayram adına hiç bişey yok,aman napalım canım bize hergün bayram:))

Aslı dedi ki...

Ben de kendimi aynı cümleyle teselli ediyorum: Boşver Aslı sana her gün bayram:)) Bu arada şu Steig Larsson kitaplarından beri çok merak ediyorum İsveç'i!

komançi dedi ki...

iki gün güneş sonrasında yagmur varmış. haber veriyim :)

komançi dedi ki...

Trabzon hep yağar ben orda güneşi gördügümü hatırlamıyroum :) iyi eglenceler.

Aslı dedi ki...

Aaa teşekkürler, şimdi öyle deyince meteorolojiye girdim. Biz Trabzon'a gitmeyi düşünüyorduk, oraya bir baktım perşembe cuma orası da yağışlıymış... Bir de Maçka'da kalalım diyoruz, orası iyice yağışlı olur artık... Yine de (ancak ikinci gün gidecek de olsak) evde oturmayacağımıza seviniyorum:)

Aslı dedi ki...

Olsun artık naapalım:) Teşekkürler!

pudrakokusu dedi ki...

görseller enfes :) iyi tatiller, iyi bayramlar aslıcım ;)

Aslı dedi ki...

BEn de çok sevdim her birini, hepsinin kaynakları içlerinde, tıklayararak ulaşabilirsin:) Ben de sana güzel bayramlar diliyorum canım!

pudrakokusu dedi ki...

teşekkürler canım. sondan 2.sine bayıldım :)))

Aslı dedi ki...

Kendim gibi bir çikolata canavarıyla karşı karşıyayım galiba:)) Ama son birkaç aydır sıcaklardan çikolataya doyamayan ben, kafamı çevirip bakmıyorum bile. Eh o da kilo kaybı olarak geri döndü tabii bana:)) Ama bu resimdekiler adamı yoldan çıkartır!

pudrakokusu dedi ki...

ben o kadar delisi değilimdir hatta işte denk geldikçe ama aklıma bi yerde yediğim bi çikolata geldi bu resimle. anlatsam mı acaba ? bak söz ver gidip çikolatalara saldırmak yok :))
aslında ne tam yerini hatırlıyorum ne de çikolatacının adını. beni oraya bi arkadaşım götürmüştü. tam filmlerdeki gibi. adam kendi yapıyor tek başına. dükkan çikolata dolu. hem de çeşit çeşit renk renk!! kokuları bir yana tam bir görsel şölen! insan hepsini yemek istiyor. ben dahi öyle hissettim ki fazla yiyemem. biraz dolandım içerde, baktım çikolatalara tek tek :) ben bi de bitter severim. böyle kapkara yuvarlak çikolatalar çarptı gözüme. sordum adama tabi ki bitter dedi. üzeri toz çikolata kaplı, içi ise yine bitter dolgu. tek lokma! ama onu yiyorsun ve bitiriyor zaten seni :))
öyle işte rüya gibi geldi geçti..
canını istettiysem kusura bakma canım napim o çikolata böyle arada geliyor aklıma...

Aslı dedi ki...

Ufff ben de bitter severim! TAm film gibi, gözümde canlandı resmen! Ama o çikolatanın üzerine marketten aldığın kesmez zaten seni:)) Şimdi kilo kaybı hoşuma gitti, biraz da psikolojik olarak canım istemiyor muhtemelen, dışarı çıktığımda almak aklıma bile gelmiyor. O yüzden söz, saldırmicam. Ama bahsettiğin yere girsem neler olacağını hayal edemiyorum:))

pudrakokusu dedi ki...

yerini öğrenirsem bi gün sana da söylerim :)

Aslı dedi ki...

Harika olur, İstanbul'a geldikçe kendimizi ödüllendiririz;)

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Baska sehirlerde,hatta ulkelerde olsak bile en onemlisi gonuller bir olsun Asli :)
Bol sekerli bayramlar

Aslı dedi ki...

Öyle ama işte... Alışmışım her bayram zorla yaptığım gezmelere, hep aynı soruları cevaplayarak el öpüp durmaya:) Güzel bayramlar:)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

üff çok üzüldüm,bize gelsene ehiehi,misir ol gel bana börekler açıım sana;)biz varız o zaman bu bayram;)

Aslı dedi ki...

Olsun tatlım, bol bol telefonda konuştuk bugün gitmiş kadar oldum:)) Yazın sabah da Trabzon'a gideceğiz, pazar oy vermek için akşamüstü döneceğiz. Hiç yoktan iyidir:)

♡ ♥ ♡ pelinuygun ♡ ♥ ♡ dedi ki...

ıyı bayramlar olsun :)

Aslı dedi ki...

Pelin çok teşekkürler, geç olduğu için özür dilerim, güzel bir bayram olmuştur umarım:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?