22 Eylül, 2010

Hep Çocuklara mı? Bu da Benim Oldu!




Su içme sorunu yaşayan biri olarak, bu termosu (bildiğiniz öğrenci matarası aslında!) çantamda hep bulunsun belki su içerim diye aldım. Yoksa üzerindeki kurbiklerden, mavi-yeşil uyumunu sevdiğimden falan değil yani:))

7 kişi üşenmeyip içini döktü:

Kısaca Gizem; dedi ki...

yaa yaa evet :) sevdiğinden değil!pek sevdim güle güle kullan canım

nar dedi ki...

Aynı olay bende de var! Hiç su içmediğimden aynı yola başvurdum. Bir kaç gün hiç fena değildim ama sonra o suluğun yüzüne bile bakmadım!

Aslı dedi ki...

Gizem, bakıp bakıp güldük bütün akşam:) Eşim alıştı artık:))

Nar, su içince insan içinin temizlendiğini hissediyor değil mi! Cilt de hemen durulaşıyor, güzelleşiyor. Bir heyecan aldım bu suluğu ama bakalım bende ne kadar işe yarayacak??

cemre dedi ki...

çok cici güle güle kullan:)

Aslı dedi ki...

Cemre, çok teşekkür ederim:) İnşallah bol bol kullanırım da su içmiş olurum!

meltem dedi ki...

markası varmı

Aslı dedi ki...

Kullanırken etiketini kopardığım için göremedim, internetteki migroskopta da yok galiba ama şu anda migroslarda satışta. Yanlış hatırlamıyorsam bilindik bir marka değildi ama...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?