04 Eylül, 2010

TBS- Hemp Body Butter

Cildim kuru olmaktan çok uzak olsa da bacaklarımdaki deri pul pul dökülmeye yaz-kış müsait. Özellikle yazın, tuzlu su-klorlu su-güneş bir araya gelince azıcık da olsa (bir beyaz ne kadar bronzlaşabilirse artık!) bronzlaşmaya başlayan bacaklarım isyan ediyor.


The Body Shop'tan uzun zaman önce aldığım Hemp Body Butter tam da bu kuruyan bacaklar için ideal. Zaten çok kuru ciltler için üretilmiş. Anında cildi toparlayıp az önce pul pul dökülen o değilmiş izlenimi veriyor. Buraya kadar herşey çok güzel. Güzel de, o kokusu yok mu bütün gün burnumu tırmalıyor resmen!

Kremin daha doğal olduğunu hissetmek açısından bu doğal(!) koku güzel ama bütün gün o kokuyu cayır cayır üzerinde taşımak konusunda kararsızım... Bence siz de bu kenevir serisinden bir ürün almaya karar verirseniz, önce kokuyla barışabileceğinizden emin olun!

4 kişi üşenmeyip içini döktü:

zeynep dedi ki...

Canım zaten faydalı olan bişiyin ya tadı kötüdür ya da kötü kokar:)

Aslı dedi ki...

Değil mi:)) Absürd olacak ama bu ikilem de bana hep greyfurtu hatırlatır- hiç sevemedim tadını!

Yeşim dedi ki...

İyi ki almamışım bu ürünü. Kokuya karşı inanılmaz bir hassasiyetim var. Kötü kokulara hiç dayanamıyorum.

Aslı dedi ki...

Amannn o zman bu serinin tamamından uzak dur bence, mahveder seni:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?