30 Eylül, 2010

Annemi İstiyorum!

4 kişi üşenmeyip içini döktü:

hersheyler dedi ki...

paylaştığın için teşekkürler aslı ^_^

Aslı dedi ki...

NE demek, yeter ki bebişler sağlıklı anneler de mutlu olsun:) Gerçekten haksızlık normal doğumlar için bile var ki prematureler çok daha fazla mağdur ediliyor... Doğum sonrası izinler çok az, şimdiden konuşmak için erken ama sürede bir değişiklik olmazsa istifa etmeyi düşünürüm gibi geliyor.

Adsız dedi ki...

Sağlıklı bir dünya için bende destekliyorum. Çalışmaların başarılı olmasını dilerim.

Aslı dedi ki...

Ekşimsi erik, inşallah bir sonuca ulaşır bu proje... www.annemiistiyorum.com 'a girerek not yazmayı da unutma canım, ben link vermeyi unutmuşum, şimdi de iş yerinden değişiklik yapamıyorum maalesef...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?