01 Eylül, 2010

Döndüm!



Bir ay süren uzuuun tatilimiz maalesef dün sona erdi... Oyuncakçıdan dışarı sürüklenen çocuk gibi mızırdandım, küçük Emrah bakışlarıyla etrafı süzdüm, alt dudağım sarkık gezdim ama bugün seminerler başlayacağı için dönmek zorunda kaldık.

Tatil boyunca Ayvalık, İstanbul, Hırvatistan, Mostar, Karadağ, Marmaris ve Göcek'i gezdik. Fotoğrafları yükleyince güzelce anlatırım ama genel olarak bakarsak:

Ayvalık'ta kaldığımız iki haftayı değerlendirip yıllardır planladığımız ama bir türlü hayata geçiremediğimiz bir şeyi daha aradan çıkardık. Eşim zaten 3 yıldız dalgıçtı, ben ise hiç dalmamıştım. Bu böyle olmaz dedik, ben de eğitimimi aldım, 18 metrelik dalışımı da yaptım ve ilk yıldızımı kaptım:)


* Hırvatistan tatilimizin en güzel bölümüydü:) Havası, denizi, otelimiz, grubumuz, herşey çok hoştu. Söylemeden geçemeyeceğim: Ben ki yazları klimaya sarılıp da yatmak isterim, 8 gün klimayı açma gereği duymadık ve tek damla terlemedik?!!

* Mostar, Marmaris, Göcek ve Ayvalık sıcaktı ama İstanbul felaketti...  O sıcakta nasıl uyuyorsunuz, nasıl yaşıyorsunuz ey kliması olmayan İstanbullular??

* 30 günlük tatilin en az 25'inde deniz ürünleri yedim. Kalamar, levrek, mercan, papalina, karides, midye ve adını bilmediğim bir sürü balık:) Amaaa en çok da kendi tuttuğum balıkları;)

* Ayvalık ve Göcek'teki deniz kirlilikleri çok içime oturdu, özellikle Göcek beni hayal kırıklığına uğrattı.  Birşeyler yapmalı ama ne? Bilemiyorum...

* Objektifim tamirden geldiği için 16 gb fotoğraf çektim!! Ama 8gblık hafıza kartımı İstanbul'da unutmuşum, hafta içi postalanacak. O  fotoğraflar da geldikten sonra bol görselli (ve bol şunu da görün bunu da yapın tavsiyeli:)) yazılara hazır olun!

15 kişi üşenmeyip içini döktü:

Did Dans La Mode dedi ki...

Aslıcım hoşgeldin canım. Ne güzel yerler gezmişsin enerji depolamışsındır fotoğraflarını bekliyorumm. Buarada ben de haftasonu ilk dalışımı yaptım ama ilk olduğu için senin kadar derinlere dalmama izin vermediler :(

Aslı dedi ki...

Hoşbulduuk:) İlk gün bize de sadece anlatılanların bir ön uygulamasını yaptırdılar ve hocamızla kısa bir tur attık. Benim maskem bir türlü yüzüme oturmadığı ve gözümdeki lensler de deniz suyundan hemen etkilendiği için ilk günüm çok verimsizdi... Ama balıklarla birlikte gezmeye başlayınca insanın o kadar ayrıntıyı öğrendiğine ve o kilolarca yükü hazırlayıp taşıdığına değiyor:)

Aslı dedi ki...

Bu arada sen nerede daldın??

Did Dans La Mode dedi ki...

Antalya'da

Aslı dedi ki...

Didcim aslında Antalya'da eğitim almak daha matıklı olabilir çünkü Ayvalık'ta deniz suyu zaten soğuk, bir de öyle 18 metrede falan buzzz gibi oluyormuş meğer. Tam vücut kıyafet giymeme rağmen çok üşüdüm ben:(

nazo dedi ki...

tatil bitti..
bu gerçekle yüzleşmek berbat. kendimi hiç hazır hissetmiyorum :)))
hoşgeldin Aslıcım..

Aslı dedi ki...

Nazooo hiç sorma valla sabah okula somurta somurta gittim...Bir baktım hiç özlememişim... Ben de hiç hazır değilim tatili bitirmeye... Yanlış meslekteyim galiba:(

komançi dedi ki...

oldukça güzel zamanlar geçmiş ne güzel. şimdi depolanan enerjiyi harcama zamanı :)

pudrakokusu dedi ki...

valla gözümüz yollarda kalmıştı ama nihayet dönmüşsün, hoşgeldin :)
ayrıca biraz utanarak geçmiş olan doğumgününü kutlarım.. gönlünce bir yaş geçirmeni dilerim :))

Aslı dedi ki...

Komançi, hakikaten bu tatil çok güzel geçti ama enerjimi hemen harcayıp bitirmeye kıyamıyorum doğrusu:)

Aslı dedi ki...

Hoşbulduk Özlem:) Teşekkür ederim, utanarak deme n'olcak:)) Yazın tatilde internete girilmiyor, ben değil bloglarda Türkiye'de ne olduğundan bile bihaberim bir aydır:))

Aslı dedi ki...

Tabii ki ne demek:) Ben de giriş yapanlar arasında bizim ili göremeyince bir yanlış anlaşılma mı oldu ki demiştim. Bence de küçük bir yerde yaşıyorsan afişe olmanın anlamı yok, ne kadar az bilinirsen o kadar rahat yaşıyorsun çünkü:) Koca eşek halimle komik komik bisiklete bile bindim burda düşünsene:)) Tam olarak neredesin, merkez dışıyla hiç bağlantım yok ama yardım edebileceğim birşey olursa,merkezde halledilecek bir evrak falan, haberleşelim;)

Aslı dedi ki...

Neon hastanesi daha çok yeni, ben hiç gitmedim ama şimdiye kadar hep olumlu şeyler duydum. Göz için gittiysen Hakan beyle görüşmüşsündür, onu bizzat da tanıyorum zaten, çok iyi bir doktordur benim buradaki göz doktorum da o :) Kadın doğum için de doktor lazım olacaktır sana, eğer bulmadıysan istersen hamile arkadaşlara ve doktor tanıdıklarımıza bir sorayım?

Yeşim dedi ki...

Aslı'cığım hoşgeldin :) Ne güzel bir tatil olmuş. Özellikle Hırvatistan fotoğraflarını merakla bekliyorum. Dalmaya başlaman da senin için harika bir deneyim olmuştur. Neler hissettiğini de yazarsan sevinirim :) Cennet gibi güzel bir vatanımız var ve değerini bilemiyoruz ya kahroluyorum. Allah bu vatanın kıymetini bilecek yöneticiler seçmemizi nasip etsin diyorum. Kucak dolusu sevgiler...

Aslı dedi ki...

Fotoğrafları ben de heyecanla bekliyorum çünkü hafıza kartımız İstanbul'dan henüz gelemedi... Dalış gerçekten de keyifliydi, benim gibi endişeli biri için bile! Dileğin konusunda içten bir Amiiin diyorum ama pek de umutlu bir dilek olmadı benimki maalesef...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?