02 Eylül, 2010

Nine West'in Berbat Sürprizi...

Tatilimiz sırasında bir gün de İstanbul'da kaldık. Ben de günü yatıp dinlenerek geçirmek yerine Optimum Outlet Center'a giderek değerlendirdim:)

Nine West'te bu ayakkabıları ilk gördüğümde fazla renkli olduklarını düşünmüştüm ama bir elbiseme uyacağını düşündüğüm için denemeye karar verdim. Ayağımdaki duruşunu da beğenince aldım.



Doğum günüme kadar sabredip cicilerimi giymeden dayandım:)) O gece söz konusu elbiseyle bu ayakkabıları giydim. O akşamki kısacık otel binası- restoran- pastane - otel binası yürüyüşümüz sonucunda bakın o yepyeni Nine West ayakkabılar neye benzedi:






Tabanları kırık ve alttaki tabaka soyulmuş durumda... Bu da bana Nine West'in doğum günü sürprizi oldu...

Nine West' e konuyla ilgili bir mail atıp fotoğrafları gönderdim, 4 gün sonra "bize yollayın bir bakalım" cevabı geldi. Bu hafta fişle birlikte Oprimum'daki mağazaya gidecekler ama gelen maildeki gecikmeli cevaba ve internette gördüğüm benzer olaylardaki tutumlarına bakınca olumlu bir sonuç alabilecek miyim bilemiyorum:(

8 kişi üşenmeyip içini döktü:

gunesyuksel dedi ki...

1 gunde? vay be.. kurumsal sirketler degişme fln yapıyorlar, yeterki hakkını ara

Aslı dedi ki...

Sorma GÜneş, hani haftalarca giymiş olsam ya da taşlı-yokuşlu absürt yollarda kullansam anlayacağım. Daha altındaki malzeme etiketi yapışık baksana... Değişim için göndereceğim işte ama telefonda hak aramak pek kolay olmayacak gibi...

YELDA AKSU dedi ki...

tuketici hakem heyetine basvurabilirsin, sonuc alirsin, benzer olayi kifidis ile yasadim ve suan mahkeme kararini bekliyorum..

Aslı dedi ki...

Yelda, eğer olumsuz bir yanıt gelirse sana tekar ulaşıp öğreneyim o zaman şu tüketici hakem heyeti meselesini. Umarım kısa yoldan hallolur ama...

Ayshenur dedi ki...

cnm bn kısa bi süre pb group magazasında calışmış biri olarak,şansın var eger cidden sadece 1 gün giydikten sonra bu halde geldiğine inanırlarsa tabiki degiştirirler mail atmakla cok ii etmişsin ne cvp geldiğinide bizimle paylaş ok?mrk ettm sonucu..

Aslı dedi ki...

Ayshenur, tabandaki bu sorun dışında kutusundan yeni çıkmış gibi tek bir çiziği yok rugan olmasına rağmen... Sonucu mutlaka haber veririm zaten;)

İBRAHİM ORTAÇ dedi ki...

doğum gününde külkedisi olunca ayakkabıların da bu hale dönmesi normal. araba balkabağına dönmediyse şanslısın:)

Aslı dedi ki...

:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?