17 Eylül, 2010

Öyle Bir Geçer Zaman ki...

Son birkaç yıldır DiziMax ve Cnbc-e dizileri dışında hiçbir diziyi düzenli olarak izlemedim. Ne Ezel, ne Aşk-ı Memnu bir türlü her hafta aynı gün aynı saatte televizyon başına oturacak kadar ilgimi çekmedi...

Dün ise akşamüstü Kanal D'de Öyle Bir Geçer Zaman ki adlı bir diziyle karşılaştım. Eski zamanlarda geçen filmleri de dizileri de sevdiğim için renkleriyle, kıyafetleriyle dikkatimi çekti. Hikaye de 1967'de geçiyor zaten.

Diziyi sonuna kadar izledim, sanırım sonraki bölümlerini de izlemeye devam edeceğim. İnternette Hatırla Sevgili'ye benzetenler olmuş ama bana üniversitedeyken yayınlanan Çemberimde Gül Oya'yı hatırlattı. Bir de doğrusunu isterseniz, hem içimi acıttı hem de gözlerim şişene kadar ağlattı (ama Yaprak Dökümü tarzında değil!)

 Genel olarak konusunu öğrenmek için buraya tıklayabilirsiniz.

İşte Berrin rolündeki Yıldız Çağrı Atiksoy'un masum güzelliğini, başarılı oyuncu bücür Emir Berke Zincidi'yi ve yine "kim ki bu" dedirten oyunculuğuyla Aras Bulut İynemli'yi (Turkcell reklamlarında öğrenciye daire vermeyen emlakçıya "No villareale apartmente kombinitto" derken bile dikkat çekiciydi) görmeniz ve dizi hakkında genel bir fikriniz olması için dizinin fotoğrafları:













12 kişi üşenmeyip içini döktü:

SvGLove dedi ki...

Umarım reyting az bahanesi yaratıp,işlerine gelmediği için kaldırmazlar bu güzel diziyi.Her bir oyuncuyu hayranlıkla seyrettim.Hele ki o miniğin mimikleri!Bayıldım:)Kızların duruluğuysa hayranlık verici:)

Aslı dedi ki...

Ben de en azından ilk bölümünü sevdim, umarım sudan bahanelerle yayından kaldırmazlar...

deniz dedi ki...

Bende bu diziyi izlerken eskilerden hatırlatttığı ayrıntıları çok sevdim. Özellikle mutfak kalebodurları beni çocukluğumun geçtiği eve götürdü. Hanımların saç modelleri falan çok gerçekçi. Bende izleyeceğim devamını.

Aslı dedi ki...

Evet evet, izleyelim!

Lucy dedi ki...

Bana da izlerken Çemberimde Gül Oya'yı hatırlattı, gerçekten çok güzel bir dizi olmuş. En beğendiğimse eskimiş yüzler yerine yeni oyunculara yer vermeleriydi. Aynı yüzlerden çok bıkmıştım.

Aslı dedi ki...

Lucy, doğru söylüyorsun Erkan Petekkaya dışında sık sık karşımıza çıkan biri yok kadroda. Ayça Bingöl de (anne) çok yakışmış, hem hoş hem yetenekli bir kadın... Geçler ve çocuklar zaten taze taze oyuncular:) Bakalım, inşallah arada kaynayıp yayından kalkmaz:)

Kısaca Gizem; dedi ki...

çok sıcacık çok gerçek değil miydi?hatıla sevgiliden çok çemberimde gül oya kıvamında bana göre de.

Aslı dedi ki...

Gizem, cidden çok samimi bir ilk bölümdü, inşallah devamı da öyle gider:) Çemberimde Gül Oya da çok güzeldi ya, her hafta başlasa diye heyecanla beklerdim...

Tannesi dedi ki...

Ben de çok beğendim dizinin ilk bölümünü. Yalnız, o evde yaşananlar bizim eve çok benziyor. (Çocukluğumdaki eve yani, çok şükür şimdikine değil!) :))
Nihayet birilerinin, bazı evlerde bunların yaşandığını fark etmesine sevindim. Ancak yaşanmışlıktan ötürü (o kadar gerçekçi oynuyorlardı ki) beni "fazlaca" etkiledi. Sonraki bölümleri izleyebilecek miyim, hiç bilmiyorum... :/

Aslı dedi ki...

İnternette en çok karşılaştığım yorumlardan biri de "çocukluğumdaki evimize döndüm" oldu zaten... Anne babasının kavgalarını hatırlayan çok olmuş diziyle... Eğer çok fazla etkileniyorsan seyretme bence canım ,tekrar aynı travmalara dönmeye gerek yok...

zeynep dedi ki...

daha dizi başlamadan fragmanları dönerken kaliteli bi dizi olduğu anlaşılıyordu aslında, çok etkileyici konusu..

Aslı dedi ki...

Zeynep, konusu hakikaten güzel, işlenişi bir o kadar etkileyici olmuş. Bize de izlenecek yeni bir dizi çıkmııış:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?