23 Eylül, 2010

Nine West'ten Haber Var!



Şu yazımda bahsettiğim ilk giyişte tabanları kırılan renkli ayakkabılarımı hatırlarsınız. Bugün Nine West  onları aldığım mağazadan seçeceğimiz bir ürünle değiştirilebileceğini söylemiş. İstanbul Optimum'daki Park Baravo'dan alınmışlardı ve şu anda maalesef çok az modelde 37 kalmış. Aynısını başka mağazaya sorsak da bulamayız demişler. O yüzden aynı modelin metalik gri rengiyle değiştirildi.

Açıkçası mailime günler sonra gelen cevaba ve başka bir Nine West mağazasına sorduğumda aldığım "Değişmez herhalde bu, isterseniz tamire gönderelim" yanıtına bakınca  değiştirileceğini pek zannetmiyordum.

Madem Nine West sorun çıkartmadan kırılan ayakkabılarımı değiştirmiş, artık NW'e gidip alışveriş yapmaya iç rahatlığıyla devam edebilirim:))

8 kişi üşenmeyip içini döktü:

inanirsakolurbence dedi ki...

Değiştirilmesi güzel bir haber:)

Ayshenur dedi ki...

demiştim ya aslıcım alırlar hatta biraz zorlasan para iadeside yaparlardı ama talep etmedinmiki?yoksa niye zorlanasınki ille yerine bişi almaya,bu senin yasal hakkın!

zeynep dedi ki...

çok sevindim canım, iş satmaya gelince satıyorlar da bu konularda yetersizler markalar..ama yardımcı olmalarına sevindim:)

Aslı dedi ki...

inanırsakolurbence, bence de çok güzel haber:)

Ayshenur, dediğin doğru çıktı:) Eşimin ablası çok yoğun çalışan birisi ama yine de postayla verme ayakkabıları bana gönder ben götürürüm demişti. Dün de arayıp işten izin aldım getirdim nasıl birşeyle değiştirmek istersin deyince uzatmak ve adamla uğraştırmak istemedim:) Yine de bu modelde de numara kalmamış olsaydı para iadesi isterdim herhalde...

Aslı dedi ki...

Zeynep, bazı markalardan sırf o yüzden uzak duruyorum zaten! Acaba Nine West de o gruba mı girecek diye düşünmeye başlamıştım ama neyse ki değiştirdiler:)

Ayshenur dedi ki...

veee bizde bu sayede özellikle bu magazalardan güvenle alışverişimizi yapabliyoruz;)

Ayshenur dedi ki...

Anladım cnmm;) aklında bulunsun bi Pb group magazaları bide Zara bi ürünle alakalı senden kaynaklanmayan bi sorun olursa ellerinden geleni yapıp yardım ediyorlar;)

Aslı dedi ki...

Ayyynen öyle! Zara ile şimdiye kadar bir sorun yaşamadım ama satış sonrasında verilen tepkiler küçük ayrıntılar olsa bile sonraki alışverişi ve marka hakkındaki görüşü çok etkiliyor gerçekten de.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?