16 Eylül, 2010

'Beşi Bir Yerde'm :))

Hatırlıyor musunuz bilmiyorum ama bundan birkaç yıl önce, kekik-mate-biberiye-yeşil çay-funda otundan oluşan zayıflama çayı karışımı çok meşhur olmuştu. Aktarlarda kapış kapış bu beş bitki satılmış, fiyatları da tabii ki tavan yapmıştı. Haberlerde bile günlerce "mucizevi zayıflama çayı" diye günlerce çıkmıştı.



Ne de olsa her kadının sürekli verilecek 300-500 gramı ya da 3-5 kilosu vardır, onu da en güzeli sporla terleyerek ya da aç kalarak değil böyle mucizelerle vermektir :)

Meşhur "Beşi bir yerde" karışımı da her kilo verdiren mucize gibi yenisi çıkınca ününü kaybetti gitti :) Yine de içindeki bitkilerin genel olarak metabolizmayı hızlandıran ve idrar söktüren etkileri olduğu bir gerçek.



Benim gibi böyle bitki çaylarını seven ama iş yerinde güzelce dememe imkanı olmayan ya da evde arada bir evdeyken üşenenler için sallama çaylar (tam tadı vermese de) güzel bir alternatif. Üstelik bu tür çayları karıştırma oranları da önemli ve bununla uğraşmak zorunda kalmıyorsunuz.

Dün markette Doğadan'ın "Beşi Bir Yerde" çayını görünce hemen aldım. Acaba meşhur olduğu zaman çıkmıştı da ben mi fark etmemiştim diye düşündüm ama üretim tarihinin Ağustos 2010 olması ve web sitelerinde de görünmemesi yeni çıktığını düşündürdü.



Tadı bence güzel, bitki çayları-kokuları konusunda hassas olanları bile rahatsız edeceğini zannetmiyorum.

Zaten düzenli olarak spor yapmaya çalışıyorum ve hayatım yediklerime sürekli dikkat ederek geçiyor... 3-5 gün sporu bırakıp çikolataya dadansam hooop kilo alıyorum çünkü. Eh, ben çaba gösterirken bir çay da arkadan bana destek çıksa, azıcık yardımcı olsa hiç de fena olmaz değil mi;)

15 kişi üşenmeyip içini döktü:

bir güzel çift dedi ki...

soğuk kış günlerinin yakın olduğu şu günler için bu güzel bitki çayı harika bir tavsiye oldu...teşekkür ederiz...

Aslı dedi ki...

Ne demek, maksat hepimiz ısınalım, soğuktan korunurken de hep birlikte incelelim ;)

mihrace dedi ki...

doğadan çok güzel çaylar çıkarıyo gerçekten. form çayını da beğeniyorum. 5'i 1 yerdeyi de deniycem:)

Aslı dedi ki...

Mihrace, ben de seviyorum doğadanın çaylarını, aynı şekilde doğuşun da bitki çayları çok lezzetli oluyor. 5i 1 yerdeyi de dene bakalım sen de beğenecek misin:)

lifegoeson dedi ki...

bende deneyebilirim ,zira 3/5 konusundan muzdaribim :((

Aslı dedi ki...

Dene tabii, kaybedilecek birşey yok. Ama çok kafanı takma 3e 5e, zamanı geldiğinde hepsi gider;)

özge dedi ki...

ben bu çayı denedim hemde sallama 5 kilo verdim 1 ayda

Aslı dedi ki...

Beraberinde herhangi bir diyet ya da spor da var mıydı?

beyzanur dedi ki...

ben beşi bir arada çayını 6 şubattan itibaren içiyorum 81 den 72 kiloya düştüm ama sıkı diyet yapıyorum.moralim yerinde kıskananlar çatlasın.

beyzanur dedi ki...

arkadaşlar pilav,makarna,kızartma,beyaz ekmek ve şekerden uzak durun gerisi gelir.ben hayatta şekersiz çay içemem diyodum ama içiliyormuş alıştım artık tavsiye ederim.pırasa ve kabak yemegi rejimde çok güzel gidiyor.

Aslı dedi ki...

9 kilo çok iyiymiş! Şekerli çaydan tiksindiğim için içemiyorum ama kahveyi de şekersiz içemiyorum, Splenda kullanmaya başladım birkaç haftadır...

beyzanur dedi ki...

kahveyi şekersiz içeceksin hayatım,hem ara öğün yerinede geçiyor kahve.
yakında nişanımız var incelmem lazım.ama eşim yeter bukadar manken gibi oldun diyor önemli olan kilo vermek değil, verdiğin kiloları geri almamak.evde sıkı diyetimi yapıyorum günlere gidince kısırlar,köfteler,mantılar hadi gelde yeme ömür boyuda mantı yemicem diyede bir kural yok yiyorum ama 2 kaşık nefsim kalmasın.ama galıba midem küçüldü çokta yiyemiyorum zaten beşi bir aradanın canı sağolsun günde 3 bardak içiyorum ne şişkinilk kalıyor nede kilo.birileri bunu okuyorsa çatlıyodur ortasından.biraz zor verir bu kiloları diyordu önce dönüp kendine bak ha ha ha sen sanki çok zayıfşın.hayatta tek şeyi savunurum düşmanını uzakta arama ya sağında yada solundadır.sabah sabah gene coştum hadi ben kaçtım mutfagın camını silecem.

aycan dedi ki...

Ben de bu çayı günde en az 2 kez içiyorum, normalde zayıflamaya etkisi olduğunu bilmeden sadece kekik çayı niyetine içiyordum ama normalde( ne kadar spor, diyet yapsam da 51 in altına inememe rağmen) aynı beslenme ve aktiviteyle 49u gördüm bugün :) üstelik abur cubura karşı da isteksizleşmeye başladım! Bence süper bir şey bu:)

Aslı dedi ki...

Çok doğru gerçekten, kiloyu geri almamak daha önemli ve açıkçası vermekten daha zor...

Aslı dedi ki...

Hiçbir şeyi değiştirmeden 2 kilo hiç de fena değil! Keşke ben de düzenli kullansaymışım, hatta yarın yeni bir paket alıp başlasam...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?