15 Eylül, 2010

Pastel 43

Haftasonu gezerken Pastel'in 43 numaralı ojesini denedim, çok hoşuma gitti ve o günden beri sürekli tırnağımda aynı renk var. Renginin en iyi tanımı ise bence "kakaolu süt" :)) Çook dikkatli bakıldığında hafif sedefli gibi görünüyor ama sedefler tırnakta kendini belli etmiyor.


 Rengi göstermek için tırnağımda fotoğraflamak istedim ama bir türlü gerçek rengi yakalayamadım... Zuzu nasıl başarıyor, azıcık tüyo almak lazım!

 Ben de bari internet sitelerine bakayım dedim ama çok enteresan, 43 numaralı ojenin rengi tam olarak 22 olarak gösterilen yukarıdaki renk. Çekimden mi kaynaklanmış yoksa ojeler mi karışmış nedir anlayamadım... Ama bu renk ojenin tırnakta çok hoş durduğu kesin, üstelik sürümü çok güzel ve iki katta tam rengini veriyor.



İlk defa pastel oje kullanıyorum ve hem renkler, hem iki katta rengini bulması, hem de ojenin kıvamı hoşuma gitti. Bence pastel standı görürseniz bir deneyin;)

0 kişi üşenmeyip içini döktü:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?