06 Eylül, 2010

Pazar Gezmesi: Maçka

Ani bir kararla dün Maçka'ya gitmeye karar verdik, hem de motorsikletle! Özellikle de Zigana'daki yoğun sis yüzünden zor bir yolculuk oldu ama yine de güzel bir gün geçirmiş olduk:)

Trabzon'a giderken sağda gördüğünüz bol ve eski apartmanlı Maçka'ya aldanmayın, sağa sapın ve yolun devamındaki güzel manzaranın tadını çıkartın.

Biz de Maçka'nın ilerisindeki bir aile pansiyonunun yemyeşil bahçesinde oturup akan  suyun serinliğinin ve güzel sesinin keyfini çıkardık:)

Trabzon'a gitmişken Marjo'nun blogunda bahsettiği Clinique markasının rimel değişim kampanyasını da bir sorayım dedim. İlk sorduğum yerde "Daha başlamadı" dediler. Diğer şehirlerde alan arkadaşlarım var deyince de "Yani başlamıştır belki ama biz daha veremiyoruz" cevabını aldım. Neyse ki ikinci sorduğum yerde tam olarak kampanyayı anlayamamış olmalarına rağmen yardımcı olup değişimi yaptılar:) Bitmek üzere olan Maybelline rimelimi verip Clinique'in deneme boyunu aldım. Rimel hakkındaki yorumumu ve boyutlarıyla ilgili fotoğrafları en kısa zamanda yazmaya çalışacağım.

Daha önce bloga yazmamıştım ama biz temmuz ayında arabamızı satmıştık, her yere motorla gidip geliyorduk. Sıcaklarda sorun olmuyor tabii ama artık bir araba almanın zamanı gelmişti. Trabzon'a gitmişken bize uygun gibi görünen Opel Astra'ya bir bakalım dedik veee almaya karar verip çıktık:)

Bu evlilik hayatımızda aldığımız ilk arabamız olacak :) Bayramda tekrar Trabzon'a gidip arabayı alacağız. Hala gerçek gibi gelmiyor?.. Ama motorsiklet tepesinde kazık gibi oturmaktan ağrıyan omzum, kollarım, bacaklarım, boynum (...) kendini bir arabanın yumuşacık koltuklarına bırakmak için sabırsızlanıyor!

8 kişi üşenmeyip içini döktü:

zeynep dedi ki...

Canım inanmıyorum sen Trabzonda mı yaşıyorsun yoksa benim memleketimde!! ve hemde maçkaya gittin!! :(

deniz dedi ki...

Ne güzel ya. Böyle ani kararlar vermek ve hayata geçirebilmek... Bu arada bizimde bir Opel Astramız var ve gayet memnunuz.

Aslı dedi ki...

Zeynepcim, Trabzon'da değiliz ama arada bir gezmek için gidiyoruz. Eşim dağcı olduğu için Trabzon-Rize tarafları bizim için biçilmiş kaftan:) Maçka da zaten çok hoş bir yer olunca haydi havalar güzelken motorsikletle havayı koklayarak, yeşilliğin tadını çıkartarak gidelim dedik:) Çok güzel bir memleketin var! Bu arada giderken Zigana Tatil Köyü'ne bakınca kulaklarını çınlattım canım:)

Denizcim bebişiniz doğsun, onu da alır istediğiniz yeri gezersiniz siz de:) Astra'dan memnun olduğunuza sevindim, aslında çevremizde Astra kullanan kimse olmadığı için memnun mu insanlar yoksa değil mi soramadık maalesef...

deniz dedi ki...

Opel Astra, kendi fyat aralığı içindeki arabaların içinde en sağlam ve kullanışlı olanı. Ne de olsa o bir Alman.Benzin sarfiyatı normal, ayrıca iç dış malzemenin kalitesi tartışılmaz. Kapıların ve dış sac kalınlığı bana çok güven vermişti. Bunu diğer arabalarınki ile kıyasladığımda gözle bile görebildim. Ayrıca sanırım siz yeni kasa değilde klasiği alacaksınız. Bu modelin çok tutulduğu yollardan belli. Yani 2 el piyasası da olacaktır.Arabaları çok seven ve bizzat kullanan biri olarak hayırlı olsun derim.

Aslı dedi ki...

Oooh deniz valla çok mutlu oldum yorumuna, içim rahatladı:) EVet bizimki de klasik olam model, Yeni Astra güzel ama çok pahalıydı. Bizimki zaten dizel olacağı için yakıta fazla kafa yormadık ama bak bu sac kalınlığına falan bile bakmadık... Gerçi babam bizim yerimize araştırdı, biraz da o yüzden özelliklerini tam bilmiyoruz:))

zeynep dedi ki...

Canım benimmm:)) ben çok severim biliyormusun zigana tatil köyünü, bu sene eşimle gidip kalmak istiyoruz hatta kurbanda:) canım ozaman motorla gidilecek mesafedesin bu nekadar büyük bir nimett:)

Aslı dedi ki...

Aslında pek yakın sayılmayız, motorla 4.5-5 saat sürdü, ben telef oldum kazık gibi oturmaktan:)) Ben de Zigana T.K'nü hep geçerken görüyordum ama sen yazınca gördükçe kulaklarını çınlatıyorum:)) Kurbanda iyice yemmmyeşil olur, bence de güzel bir fikir;)