25 Şubat, 2010

Aslı'ya Bi Halley Oluyo!


Bugün zaten hoş başlamıştı ama daha da güzelleşerek devam ediyor:) Öğlen eşim İstanbul yolculuğumuzun kesinleştiği haberi ve ELF kutusuyla geldi! Evet geçen perşembe ELF'ten aldığım cicilerim kazasız belasız ve herhangi bir dökülme saçılma yaşamadan elime ulaştı. Kurcaladım, denedim, fotoğrafladım, yazı olarak yayınlanmayı bekliyorlar;)


Okul çıkışı markete uğradım, göz ucuyla pek de umudum olmadan dergi reyonuna bakarken gözüm döndü! Bizim şehire geleceğinden bile şüpheli olduğum Vogue 'un kapağından Jessica Stam bana bakıyor! 2 tane gelen derginin bir sayısını kaptım tabii! Diğer sayıyı da almak istedim nedense, ne yapacaksam... Ama benim gibi biri daha sevinsin diye rafta bıraktım:))


Tam uça uça kasaya ilerlerken kitapların yığıldığı selenin içinde ne zamandır aradığım Karamazov Kardeşler, hem de en üste tırmanmış, bana bakıyordu! Bu yayınevinin çevirilerinden pek emin değilim, umarım beni hayal kırıklığına uğratmazlar ama fiyatları 2.90 olduğu için beklentim düşük... Hatta beni hep kazıklayan Migros 2.25e indirmiş bunları, fişte gördüm:))


Şimdi dergim, sıcak çikolatam, kandil simitlerim ve ben bu yazıyı yayınlayıp birbirimize kavuşacağız... Dün kendimi tutamayıp seyrettiğim akşam haberlerinde yine ağlamaktan bir hal olmuş, hayal kırıklığına uğramış ve bu dünyada yaşamanın beni çok mutsuz ettiğini söylemiştim... O his hala içimde ama bugün aynı zamanda onu bastıracak kadar inanılmaz bir mutluluk ve enerji de var yanında:) Dilerim bu güzel günde siz de aynı mutluluğu, huzuru ve yaşama sevgisini hissedersiniz! Herkesin kandili mübarek olsun...

6 kişi üşenmeyip içini döktü:

Duru Günaçan dedi ki...

oooh bir keyif bir keyif:)
seninde kandilin mübarek olsun Aslı'cığım.
Ben dergiyi bugün almayı unuttum yarın alırım artık.

Aslı dedi ki...

Heheh valla öyle oldu, tam keyif topağı oldum bugün:) Bu arada senin Meraklı Kapkara'yı gezdirdim bugün 8lere. Senin de kandilin müberek olsun canım!

yıldız dedi ki...

Aslı ben de senin gibi şeylerden mutlu olan biriyim,nasıl içimi enerji kaplar,mesela yarın ben de gidip dergilerin mart sayılarını alacağım için mutluyum;))

Kandilin mübarek,duaların kabul olsun senin de..

Aslı dedi ki...

Yıldız, o enerjiyle dolduğun zaman hayat ne kadar güzel görünüyor değil mi, insan herşeyi yapabileceğini hissediyor:)

Yeşim dedi ki...

Canım bu kadar karmaşanın ve kaygının içinde seni mutlu edecek birşeyler bulabilmene çok sevindim. Kandilin kutlu, duaların kabul olsun :)
Sevgiler...

Aslı dedi ki...

Yeşimcim çok teşekkür ederim, azıcık bir mutluluk bile bulsam onu ve dolayısıyla kendimi korumaya çalışıyorum...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?