21 Şubat, 2010

Bu da Benim Kibrit Kutum:)


Bu hafta sonu blogumu kibrit kutularımıza ayırmış oldum. Önceki yazımda Jeliboncuk'un bana gönderdiği kibrit kutusunu yayınlamıştım, şimdi de sıra benim yaptığım kibrit kutusunda:) Kutuyu görenler baharı ne kadar özlediğimi, güneşli ılık günleri nasıl heyecanla beklediğimi fark edecektir...

 
 Bu iki resimde de kutu Jeliboncuk'un masasında:) Kibritleri içine koyduğumuz parçayı önce yeşil keçeyle kapladım ama keçe kalın bir madde olduğu için kutunun içine sığmıyordu, sığsa da geri çıkartmak zor oluyordu. O yüzden pek içime sinmese de üst tarafındaki şekilde yapmaktan başka bir fikir gelmedi aklıma...

9 kişi üşenmeyip içini döktü:

meltem dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

Aslı dedi ki...

Teşekkür ederim:)

POLLYANNA dedi ki...

Asli, ne keyifli birsey bu boyle oncekini de seninkini de cok begendim...

cecilia dedi ki...

valla harika olmuş aslıcım baktıkça içi açılıyo insanın :)

Aslı dedi ki...

Çok teşekkürler arkadaşlar:)

zeynep dedi ki...

bu etkinliği bloglarda gördükçe ben nerdeydim o ara diyorum:)
çok hoş!

Aslı dedi ki...

Teşekkürler canım :) Sayfanın sağ üst tarafında daha değişik bir kibirt kutusu etkinliğinin haberi var, bir bak istersen belki katılmak istersin:)

mutluolalim dedi ki...

desteğiniz için çok teşekkür ederiz,

sevgilerimizle

www.mutluolalim.com
mutluolalim@gmail.com

Aslı dedi ki...

Rica ederim, katılmaktan mutluluk duydum:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?