07 Şubat, 2010

Cap ou pas cap?

Birkaç fotoğrafını yayınlayayım da filmi seyredenlerin gülümseyerek hatırlamasını sağlayayım:) Sevgililer gününde seyretmek için de iyi bir seçim siz ne dersiniz? Cap ou pas cap? :))






Cap;)

4 kişi üşenmeyip içini döktü:

seciloc dedi ki...

bu film her seyrettiğimde farklı bi yerinde duygulandırıyor beni ama şimdiye kadar hiç sonunda ağlamadan bitiremedim :))))

Aslı dedi ki...

Aynen! Bu film sinemalardaylen üniversite 1. sınıftaydım ve film hakkında hiçbir bilgim olmadan bilet almıştım. O kadar güzeldi ki! Daha sonra "Hadi bir daha bilmediğim bir filme gireyim" dedim ve o da Audrey Tatou'nun Seviyor Sevmiyor filmiydi ve en az bu film kadar güzeldi:) Seyretmediysen onu da tavsiye ederim, orjinal adı "À la folie... pas du tout"

seciloc dedi ki...

biliyorum onu da, ama seyredemedim henüz
en kısa zamanda ediniyim bari de sevgililer gününde hepsini arka arkaya seyredip duygu bunalımına giriyim :))))))))

Aslı dedi ki...

Bol bol çikolata ve mendil de al yanına, gömül koltuğa:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?