18 Şubat, 2010

Geç Kalmış Fotoğraflar

Şubat tatilinde gittiğimiz Sarıkamış' ta çektiğim fotoğraflar araya Ankara yolculuğu ve okulların açılması da girince bilgisayarımda unutuldu... Şimdi açıp bakınca birçok şey gözümü rahatsız etti, bundan sonra dikkat etmek için aklımın bir köşesine yazıldı... Özellikle Photoshopla nasıl çıkartacağımı bilemediğim elektrik telleri ve denge sorunları için üzgünüm, daha çok acemiyim... Ama bu güzel binanın bilgisayarımda unutulup gitmesine gönlüm razı olmadı...

 
Bunlar da "Abla abla bizi de çeker misin!" diye koşuşturan çocuklar... Nereye gitsem öğretmen modundan kurtulamıyorum:))

7 kişi üşenmeyip içini döktü:

POLLYANNA dedi ki...

Cok guzel resimler ...Buarada su cocuklari gorunce aklima geldi, Peru'da Machu Picchu'ya gittimizde yoresel kiyafetli cocuklar tutturdular resim diye iyi dedim ben de neguzel olur, ama flas patladiktan sonra anladik ki paraliymis :)))sukret bu cocular senden para istemedi :)))
Ama hic fena fikir degil dimi ...

Aslı dedi ki...

Yazık bu çocuklara fotoğrafı çekip "karnım acıktı beni size götür de birşeyler yiyelim" desen yedirir içirir el sallayıp yollarlar...

Gizem. dedi ki...

gerçekten öğretmen her yerde öğretmen oluyor galiba:) halam 40 yıllık sınıf öğretmenidir hala sokaktakii tüm çocuklarla arkadaş gibi:) çekiyorlar birbirlerini

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben de şu öğretmen modundan olsa gerek:) her yerde objektifime bi çocuk takılıyo ya da onları ben gidip buluyorum:))

Aslı dedi ki...

Ben de bir tek bana mı öyle oluyor diyordum ama demek ki hepimiz aynı durumdayız:))

dogu36 dedi ki...

yukarda resmettiğiniz tarihi yapı eski bir kilise yaklaşık 40 yıl öncesine kadar belediye sineması olarak kullanılırdı ben yaklaşık 32 yıldır istanbulda yaşıyorum birçok sinema dolaştım ama asla o sinema gibisini göremedim muhteşem bir iç mimarisi vardı fakat 1979 yılında bir gurup alçak tarafında yakılmak istendi ve kısmen de yandı yıllarca yanık ve harebe kaldıktan sonra camiye dönüştürülmüş yazık oysa yeterince cami var bence sinema olarak kalsaydı çok daha güzel olurdu çünkü çocukluğum o sıcak sinema salonunda geçti diyebilirim film bittikten sonra çıkmak istemezdik çünkü dışarısı ölülerin bile üşüdüğü bir soğuk her zaman garantiydi kış günlerinde.. selam olsun sarıkamış'a.....

Aslı dedi ki...

Binayı dış görünüşü dikkatimi çektiği için fotoğraflamıştım ama meğer tarihi ve iç mimarisi çok daha dikkat çekiciymiş! Orada bir film izlemek isterdim gerçekten de, eminim o çıldırtıcı soğukta sıcacık binaya girip o ortamda olmak çok güzel olurdu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?