07 Şubat, 2010

Sıradan Olmayan Bir Hediye İçin...


Yaptıkları bir kampanyaya bakmak için girdiğim dekoratifduvarsticker.com sitesinde soru-cevap kısmına bakarken şu soru cevap ilgimi çekti:

 "İstediğim herhangi bir resmin vaya çizimin sticker olarak hazırlanması mümkün mü ?
Evet . Bize sticker  olarak kullanmak istediğiniz resmi - görseli mail yolu ile sitemizden ulaştırdığınız taktirde size yolladığınız resmin uygunluğu hakkında net bilgi verebiliriz.

Yolayacağınız resimler min . 1600 pixel - 72 dpi çözünürlükte olmalıdır.

Vector formatında olmaları tercih sebebi dir."


Sevgililer gününe çok az zaman kaldı ama fotoğraflarla ya da özel bir yazıyla yapılabilecek güzel bir hediye olur diye düşünüyorum. Örneğin birçok fotoğrafın sticker yaptırıp fotoğraflarınızla bezeli bir duvar hoş olur:) Üstelik söz konusu stickerlar kağıt değil vinil bir malzemeden yapılıyormuş ve ömür boyu garantiliymiş.

4 kişi üşenmeyip içini döktü:

meltem dedi ki...

duvar stickerlarını ben de çok seviyorum..yukarıdakiler ama harikaymış..

Aslı dedi ki...

Ben de bayılıyorum duvar stickerlarına ama insan kiracı olunca uzak durulması gerekelnler listesine giriyorlar:) Şu kedili sitckerlar var ya belki görümüşsündür, onlardan aldım kitaplığımın kenarlaına yapıştıracağım artık ne yapalım:))

viva dedi ki...

kizkardesim evine peri stickeri yaptirmis oturma odasina, bana anlattiginda cok sacma diye düsünmüstüm misafir vs uygun olmaz gibisine, ama okadariiii güzel olmuski, simdi hangi motiv bana göre olur diye düsünüyorum : )

Aslı dedi ki...

Bende de "İçlerindne birini seçmem gerekse hangisini seçerdim" diye düşünme takıntısı var, bunlara bakarken karar veremedim ama... Gerçi şu loading çok hoşuma gitti, okulda laboratuarıma isterdim bir tane ama:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?