17 Şubat, 2010

Elf Elf Elf

Dün duyurduğum ELF'teki ücretsiz gönderim+Lip Gloss Seti kampanyasında almayı düşündüğüm birkaç parça ürünü DAHA aradan çıkardım:)

 
Çili kullanıp da memnun kalınca bir dahaki siparişimde alayım diye bu ürünü aklımın bir kenarına yazmıştım. İşte bu sipariş o sipariş:))

  
Sırf renklerine kanıp aldığım bu krem yapıdaki far £1.5


 

Barely Bitten rengindeki bu mineral ruj bembeyaz yüzümde nasıl duracak merak ediyorum, umarım çok solgun kalmaz...
 
Bu mineral ruj serisinin Cheerful Cherry rengini çok hafif sürerek her gün severek kullanıyorum ama o renk benim için koyu kalıyor, bu daha uygun olur umarım...

 
Bu mineral farın rengi Socialite. Daha önce aşağıdaki  Earthy ve  Mysterious renklerini almıştım, sevdiğim için bir de bunu almış oldum.
   
Bu  Mysterious çok doğal ve hafif bir gri renk veriyor, göz kapağını daha aydınlık gösteriyor.


 
Earthy ise çok hoş bir yeşil. Mineral farları kullanırken altına yine mineral baz kullanıyorum böylece hem toz toz durmuyorlar hem de kutudaki rengin aynısını elde etmiş oluyorum.

 
Böyle bir üçlü li gloss seti de paketten çıkacakmış ama renkler farklı olabilirmiş. Hadi bakalım:)

6 kişi üşenmeyip içini döktü:

Merve dedi ki...

güle güle kullan canım..hiç denemedim şu elfi meraktayım :)

Aslı dedi ki...

Bir gün yine indirim olduğunda denemek istersen denersin:) Eğer ödeme güvenliğinden çekiniyorsan hallederiz bir şekilde:)

POLLYANNA dedi ki...

gule gule kullan cnmcim..

Aslı dedi ki...

Teşekkür ederim canım:) Gelse de kullansam, bu bekleme bölümü heyecanlı oluyor benim için:) Özellikle kütikül kalemini çok merak ediyorum!

Adsız dedi ki...

ay sonundan ikinci ruja bayildim, cok güzel gözüküyor, mutlaka yaz sonra kokusu tadi nasil diye ; ) Gerci umarim senin icin kötüdür, biliyorsun neden ; ))

Aslı dedi ki...

Canım sanırım Cheerful Cherry'i diyorsun değil mi? Onu zaten kullanıyorum, kokusu yok. Rengini de güneş batmadan eve gelebildiğim bir gün gerçek ışıkta çekip koyarım:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?