11 Şubat, 2010

Çoook Geç Kalmış Bir Mim

Çillicim beni kaç gün önce mimlemişti ama haftasonu yemeğe gelecek misafirlerin koşturmacası, okul ve kibrit kutusu etkinliği derken bir türlü cevaplayamadım... Yarın toplantım var ve akmaş yemeğe davetliyiz, cumartesi ise bize 50 yaş üzeri 4 kişi misafir gelecek! Yani bugün de yapmasam haftaya kalacaktı:)) Ama fotoğraf çok fena oldu, baştan uyarayım...

Daha önce yemeğe misafirlerimiz gelmişti bir kaç kere ama bizden bu kadar büyük ve çok da yakından tanımadığım birileri yemeğe geleceği için çok fazla heyecanlandım!!! Erken evlenmişim erkeeeen!!!

Gelelim mime. Benim hep hazır duran 2 farklı çantam var son haftalarda, spora gideceğim günlerde yanıma aldığım çantam ve dinlenme günlerimde yanıma aldığım çantam. Spor çantam pek fotoğraflayıp yayınlanacak bir içeriğe sahip olmadığından bakalım yan gel yat günlerimdeki çantamda neler var?
1. Rengi de gri olunca bir türlü eskimeyen Journey çantam
2. Trabzon Hatırası DeFacto cüzdanım. Bana tatili hatırlattığı ve gözleri tam sevdiğim gibi olduğundan eskidiği halde değiştiremiyorum.
3. Cep Telefonum.Ama tabii ki siz göremiyorsunuz kendisini çünkü bugün yine evde unutmuşum... Zaten ya evde kalıyor ya şarjı olmuyor. Resmen çalar saat niyetine kullanıyorum kendisini! Qwerty klavyeli wi-fi olan telefon istiyoruuuuum!
4. Yapmak istediğim ürünleri, unutmamam gereken şeyleri, adresleri v.b. yazdığım ufak tefek not kağıtlarımı arkadaki minik cebini tıkıştırdığım kara kaplı defterim. İlaç firması sağolsun:))
5. Zavallı  i-Pod... Çizile çizile iyice tipi kaydı... Bir kılıf yapayım şu garibana...
6. ELF Mineral Ruj-Cheerful Cherry ve ELF Candy Shop-Cherry Bomb

7. Flor Mar Ultra Black Eyeliner: Her durumda kurtarıcı!
8. Nostaljik Polo! Çocukluğumun delikli nanesi:) Hala yerken ortasından dilimi çıkarmaya çalışıyorum:P
9. Oje: Aklıma estikçe başka bir renk atıyorum çantama ki okulda canım sıkıldığında sürebileyim:)
10. Kolonyalı Mendil. Bu da ilaç firmaları sağolsun marka:)
11. Naneli şeker yetmez, bir kutu da naneli sakız. 
12. Kibrit kutusu etkinliğinden kalan son kutu kibriti de çantamda unutmuşum... Bunu taşıyacağıma telefonumu alaymışım ya!

Resimde göremediğiniz üzere cüzdanımın içinde yedek Levotiron ve Appranax ile şu anda eşimde olan flash diskim de hep çantamda.

İşte böyle:) Bu mimi Kibrit kutusu etkinliğindeki eşim Jeliboncuk 'a paslamak istiyordum ama bu aralar yoğun olduğu için bir de ben mimlerle sıkıştırmayayım:) Hala yapmamış olan ve yapmak isteyen herkes yapabilir!

4 kişi üşenmeyip içini döktü:

cecilia dedi ki...

tam öğretmen çantası, muntazam, düzenli ve uyumlu..:)

Aslı dedi ki...

Hahah benim en kötü huyum fişleri ve paranın üstünü hooop çantaya atmak o yüzden bazen rezalet bir hale geliyor çantalarım! Ama fotoğraf çekeceğim gün öyle bir fiş topağı yoktu nedense!;)

Deniz dedi ki...

benimde fişler ve gereksiz kağıtlar konusunda böyle bir durumum var ve eşim için bu alay konusudur. misafirler için kolay gelsin.

Aslı dedi ki...

Acaba birkaç bölmeli bir çanta alıp bir bölmeyi fişlerimize mi ayırsak? O kağıt topağının içine bazen anahtarım falan giriyor arayınca bulamıyorum... Bir de Migros sağolsun çarşaf gibi fiş veriyor kocamaaan!

Misafirleri önceki görüşmelerimizde hazırladım zaten "Ay ne güzel yemekler yapıyorsunuz ben de zamanla öğrenicem inşallah" falan diye:) Onlar da sağolsunlar "yavrum sen bizim çocuğumuz yaşındasın öğrenirsin daha" dediler ve beklentilerini düşürdüler:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?