25 Şubat, 2010

İstanbul!

Dağların arasında hapsolmuş olan bana İstanbul yolu göründü! 25-28
Şubat tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi'nde MotoPlus
Motorsiklet Fuarı var, eşim de sevgili motoru için almak istedikleri
asla bitmediğinden bu fuarı kaçırmak istemiyordu. Şartları biraz fazla
zorlamamız gerekti ama yarın öğlen İstanbul'da olacağız inşallah...

Buraya kadar herşey iyi güzel ama hava durumuna bir bakayım dedim ve
gümmm! İstanbul Pazartesi'ye kadar her gün sağnak yağışlı ve çok
rüzgarlı görünüyor... Bu da içimizin dışımıza çıkacağı, tek parça
ulaşmak için dua ederek geçecek uzun bir uçak yolculuğu demek...
Şimdiden stres bastı...

Resim: Ntvmsnbc.com

6 kişi üşenmeyip içini döktü:

Zeynep'in Evi dedi ki...

canım istanbul için hava sıcaklığı on derece düşecek dendi şuan hava öyle güzel ki okula gidip ders işlemek istemiyorum:)

Aslı dedi ki...

İnşallah öyle devam eder! Burada kar atıştırıyor biliyor musun...

deniz dedi ki...

İstanbula benden selam söyle!

Aslı dedi ki...

Söylerim;) Vapura binmek istiyorum, binebilirsem martılara da söylerim!

pudrakokusu dedi ki...

dün yağmur yağacak diye korkudan nasıl giyindim görsen gülerdin. oysa taksimde kimsenin yağmur falan umrunda değil gibiydi. zaten yağdı diyecek kadar yağmadı bile.
bugün ise şu saat oldu daha tek damla düşmedi.
seni mi bekliyor bu hava yağmayı nedir? :)
şaka şaka. umarım istanbul' da iyi vakit geçirirsin. ve geldiğini değer. nerden geliyorsun bilmiyorum ama uzak bir yerlerden olduğunu sanıyorum.

Aslı dedi ki...

BEn de burada kat kat giyiniyorum yine de üşüyorum:)) Umarım beni beklemiyordur yağmur ama yağsa da iyi zaman geçirmek için çırpınmaya niyetliyim:) Heheh evet uzaktan geliyorum gerçekten de, doğu anadolu bölgesi sınırlarından:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?