02 Şubat, 2010

Body Shop İndiriminden

Ankara'ya gitmişken Body Shop'a uğramadan dönmek olmazdı, ben de AnkaMall'daki mağazalarına küçük bir ziyaret yaptım. Aslında Seaweed serisini merak ediyordum ama cildimin karmadan daha çok yağlıya yatkın olduğuna karar verip Tea Tree serisinin küçük boy yüz yıkama jeli, toniği, nemlendirici losyonu ve çay ağacı yağını içeren bir setini aldım.

Setin fiyatı 34TL'ydi ama %50 indirimde olduğu için 17'ye düşmüştü. Bugün jeli,toniği ve losyonu kullandım ama yağın kapağını bir türlü açamadığım için onu kullanamadım... İlk kullanımdan yorum yapmak saçma olur tabii ama bugünlük cildimin mat göründüğünü söyleyebilirim. Yağı açabilseydim kulak pamuğuyla 3 gün sadece sivilcenin üzerine yağı uygulamam gerekiyordu...

Bu serinin kokusuyla ilgili olarak sizleri uyarmam gerek, çok keskin ve mentollü bir kokusu var. Bence almadan önce bir koklamanızda fayda var, herkesin her gün kullanmaya katlanabileceği bir koku değil...
 
  
  
  
  
(Bu arada tripodum yanımdayken elle çekim yaptığım için fotoğraflarda yamukluk var maalesef...)
Teatree serisi dışında kenevirli vücut yağı da aldım ve tahmin edin! O da çok fena kokuyor:)) Ama serinin el kremi o kadar başarılıysa vücut yağı da başarılıdır diye düşündüm... Bu ürün de 15TL'ydi.
                                                    

8 kişi üşenmeyip içini döktü:

beetlejuice dedi ki...

Aslıcım, güle güle kullan canım. Fotoğrafları görünce benim aklıma başka bir şey takıldı. Çok güzel, özenli fotoğraflar çekiyorsun ancak blog yazını en alta, çok rahat kesilebilecek bir yere yazmışsın. Onu fotoğrafın ortasına veya saydam olarak tüm fotoğrafı kaplayacak şekilde koyabilirsin. Çalınmasın fotoğrafların, emeğine yazık olur. Öptüm canım:)

Aslı dedi ki...

Teşekkür ederimmm:) İnşallah gözüm kadar gözeneklerimi azıcık da olsa kapatırlar...

Doğru söylüyorsun canım... Fotoğraflarım daha pek iyi değil ama yine de acemi olunca birsürü zaman harcamak zorunda kalıyorum, iyi görünsün diye uğraştıktan sonra kıyamıyorum orta yerine yazı yazmaya:)) Ama haklısın, bu defa kopyala yapıştıra açık kalıyor... Bundan sonra ortaya saydam olarak koyacağım;)

dusunenbalik dedi ki...

Güle güle kullan Aslı'cım, fotolar bence de güzel ;) İnşallah ürünler yararlıdır.

Aslı dedi ki...

Teşekkür ederim balıkım:) İnşallah işe yararlar...

cigdem dedi ki...

bugün ben de aynı ürünleri aldım tesadüfen:) ama geçen hafta %50 indirim olduğunu öğrenince üzüldüm şimdi, hepsine iki katı para vermiş oldum şimdi:( Neyse artık, güle güle kullanalım.

Aslı dedi ki...

Çiğdem üzüldüm bak şimdi... Benim de tamamen şans oldu aslında çünkü ancak tatil için Ankaraya gittiğimde Body Shop'a uğrayabiliyorum o da bu ürünlerin indirimine denk gelmiş. Ama bu tea tree serisi bende baya işe yaradı gibi, biraz daha kullanıp emin olunca onunla ilgili bir yazı yazacağım umarım sende de etki etmiştir?

cigdem dedi ki...

üzülme canım napalım, kısmet diyelim:) ben ilk kez kullanacağım, biraz takıntılı olduğum için elimdeki ürünler bitmeden başlamadım, birkaç güne biter başlarım, şimdilik yorumları okuyorum. aslında ben neutrogena kullanıyorum ve çok memnunum ama heves ettim, bir de küçük boy olduğunu görünce hadi alayım dedim. Yoksa denediğim her markadan sonra yine döndüm neutrogenaya. bakalım bunlar nasıl olacak?

Aslı dedi ki...

Ben de Neutrogena'yı doktorlar öneriyor diye kullanmıştım ve yüzümdeki etkisini yok etmek aylar aldı... Cildim berbat olmuştu resmen! Herkes çok memnun ama ben bir daha hayatta kullanamam. İnsandan insana fark ediyor cilt ürünleri...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?