16 Şubat, 2010

Neden! Neden?!

Neden örgü örmeyi bilmiyorum ben? Etrafımda bilip de bana öğretecek kimse de yok:( Olsa da örsem şundan... O örmüş ama...

 Olsun şapkayı öremiyorum ama belki bu çocuğun bir benzerini dünyaya getirebilirim bir gün:))

12 kişi üşenmeyip içini döktü:

Demet SEN dedi ki...

insallah :) sapka da bebek de cok sevimliymis .. ben de orgu ormeyi bilmem ama belki dikebiliriz :)

hersheyler dedi ki...

örgü değil tığ bilmen yeterli :) bu bere için ben hd'de yazmıştım amigurumi için ama bu da sık iğne ve aynı şekilde yapılıyor bir bak istersende yardımcı olmaya çalışırım
http://hamaratdiva.com/default.asp?page=14&tip=haber&id=697

Aslı dedi ki...

Demet, bebeği nedense erkek sanmıştım önce (hep oğlum olsun istiyorum ondan galiba) ama kızmış. Ama çok sevimli bir yaratık maaşallah:) Aslında alt tarafı polar kumaş ile dikip üzerine keçeyle göz-burun eklenebilir bir bakayım kahverengi polar bulabilir miyim...

Aslı dedi ki...

İnci, ne güzel tek tek fotoğraflayarak yazmışsın! Yanımda örsen ancak bu kadar olurdu valla! Ben Hamarat Diva'yı takip etmeye çalışıyorum ama atlamışım bu yazıyı:( Anladım gibi geldi ama tığım yok alıp bir denemem lazım bakalım anlamış mıyım:))

fotograf penceresinden dedi ki...

hahahaha son söz şahane olmuş
inşallah :)

Aslı dedi ki...

Şİmdilik öyle bir plan yok ortalıkta ama bir gün elbet olur;)

Demet SEN dedi ki...

Oyle mi ... Ben de erkek sanmistim :)) Soylemesen oyle sanmaya devam edecegim =)) Yaparsan fotografla mutlaka ;)

Aslı dedi ki...

Yandan yandan gülünce çapkın bir oğlan çocuğu gibi çıkmış fotoğrafta:) Yapabilirsem fotoğraflarım tabii.

Leyya-craftmania dedi ki...

ben sadece örgü konusunda katılıyorum sana,zira o kıza benzeyen şeylerden yeterince yaptım:))neden öremiyoruz neden neden????

Aslı dedi ki...

:)) Örgü konusunda benim kendi hatam galiba çünkü annem annanem babanem hepsi ben küçükken harıl harıl örerdi, ben öğrenememişim demek ki... Ama rengarenk rengarenk örsek de ne güzel olurdu değil mi! İnci hamarat divada çok güzel anlatmış en azından onu deneyelim derim, belki bir yerden başlamış oluruz?

"PRETTYCOOL" dedi ki...

kesinlikle aynı şeyi düşünüp sinir oluyorum ben de kendime:(

Aslı dedi ki...

BEbiş olunca örülebilecek çok güzel şeyler var değil mi:) Ama boşver sen Durucukla ilgilen, bu tatlı zamanlarını kaçırma zaten hazır üretilen bebek eşyaları inanılmaz! O kadar güzel şeyler yapıyorlar ki insanın bebiş yapası geliyor:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?