16 Şubat, 2010

Yine Free Shipping-Ama Bu Defa Hediyeli:)

Bugün makyajdan yana gidiyoruz:) Markafonideki Pastel kampanyasını sabah okuldayken gördüğüm için alışveriş yapamamıştım ama eve geldiğimde Magic Touch 'ın açık bej rengi çoktan tükenmişti...


Tam şansıma küsecektim kiiii Facebook'te ELFin free shipping olduğunu gördüm. Evet, yine:))

Üsteliiik £10 üzerindeki alışverişlerinizde sadece free shipping ile yetinmiyor bir de lip gloss seti kazanıyorsunuz:)


Alışverişinizi tamamlarken THEBIG30KEU kodunu girmeyi unutmayın!


Son olarak kampanya 17 şubat saat 11.30'da bitiyor.

5 kişi üşenmeyip içini döktü:

NlyStyle dedi ki...

süpermiş hemen bakıyorum...thankss

Aslı dedi ki...

Rica ederim, iyi alışverişler;)

Sim dedi ki...

ya free lipgloss neden çıkmıyorrr?

Aslı dedi ki...

Ben de ona bakıyorum şimdi:( Ama facebookta "FREE SHIPPING and FREE LIPGLOSS SET (worth £4.50) with all orders of £10 or more." diyor?!

Aslı dedi ki...

Canım sordum ELFe o listede görünmez ama kutuna eklenecek dedi:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?