08 Şubat, 2010

Eti Cin Kek ve Çikolata Bardak

 

Hain Domdom Çilli, Eti Cin Kek hakkındaki yazısıyla uzak durmak için çırpındığım Eti Cin ve Eti Cin Kek'i yeniden aklıma düşürdü... 40 Dakika koşup spor salonunda bir sürü zamanımı harcadıktan sonra kantine dalıp 5 tane Cin Kek kaptım! Tatlı içimi bayar, yanına bir paket de tuzlu kaju alayım bari dedim:)


Yanlarında ne içsem derken Migros'ta kampanya ile 6.90'a satılan 16 paket+çikolata şeklinde kupadan oluşan bu sıcak çikolata setini de kapıvermişim!

Bu arada Cin Kek bulamayanlar Migros'tan istedikleri kadar alabilirler:) Hatta bu hafta 3lü Cin Kek paketleri indirimde desem? :))

10 kişi üşenmeyip içini döktü:

Aslı dedi ki...

Ben bittim siz de bitin diyorsun :))

beetlejuice dedi ki...

Hain Domdom mu:))) Kız seni vallahi cin kek niyetine yerim tatlım benim:)) O çikolata şeklindeki kupadan bende de var, Nestle'nin sıcak çikolataları o bardağın ölçüsüyle mükemmel oluyor. Böyle kıvamlı kıvamlı, miiiss:) Canım nasıl da abur cubur çekti:))

deniz dedi ki...

aslı olur mu böyle yapılır mı bu? bana attığın yorumdan sonra sayfana bakayım dedim. iyikide bakmışım iyi geldi ben bu kadar açılmadım. kendimi birden iyi hissettim.hem bu marşmelov paketinin hepsini yesem heralde bir eti cin etmez!

cecilia dedi ki...

aa o kupalı nestlenin sıcak çikolataları olan çok uygunmuş yarın ilk hedefimiz migrosturr ilerii :)

Aslı dedi ki...

Aslı, çözmüşsün olayı;)

Çilli valla senin yazından sonra "Yeminimi bozdum ağalar" moduna girdim resmen, eşek gibi spor yapıp kral gibi tıkınıyorum:)) Sonuç: En azından kilo almıyorum diye kendimi teselli ediyorum ne yapayım... Bu hafta düzelticem inşallah... Bu arada bu mini kupada gerçekten tadı nefis oluyor yoğun yoğun! Görüntüsü de tam psikolojik tatmin;)

Aslı dedi ki...

Deniz, ben sana örnek olayım dedim bak eti cin min derken spor salonundan sürünerek de çıksan incelemiyosun... Zaten bunun paketine kalori miktarını yazmıyolar, yazılamayacak kadar umutsuzluk verici demek ki:(

Aslı dedi ki...

Cecilia valla çok lezzetli:)) Ama sonra Sedef Avcı incelirken ben niye kalınlaştım diye beni suçlama:P

viva dedi ki...

Ay bardaga BAYILDIM, nekadari güzel o öyle, böyle bir bardagim olsun canim hic cikolata istemez, icinden nane cayi bile icerim cikolata ihtiyacimi karsilar ; ))

Aslı dedi ki...

Değil mi viva ya insanın gözünü doyuruyor:)

cecilia dedi ki...

Haha :) bikeremm bence kilomuz aynıdırr ama boyumuz konsunda endişelerim var :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?