10 Şubat, 2010

Tchibo'dan Sevgilime Hediyeler

Tchibo'da bu hafta sevgililer günü temalı "Sevgilime Hediyeler" teması var. Bakalım neler varmış:



 
Bendeki üçlü yüzüğün kolyesi çok hoşuma gitti, bu temadan birşey alacaksam bu kolyeyi alırdım.

 
Bu setler işe yarıyor mu? Kullanan varsa yorumlarını merak ediyorum:)




39.90 eder mi tartışılır ama bence hoş bir takı çantası.




Devamı için tık tık:)

6 kişi üşenmeyip içini döktü:

cecilia dedi ki...

takı çantası çok hoş aslında fiyatı çok değil ama boyutu ne kadar acaba önemli olan bu :)

Adsız dedi ki...

Selam aslıcım :):) İşyerinde olduğumdan geç gördüm çekilişi :) mail adresim
jeliboncuk@live.com
eklersen sevinirim... msn yasak çalıştığım yerde ama maillerle haberleşebiliriz :) sevgiler..

Aslı dedi ki...

Cecicim boyutlarını öğrenmek için web sitelerin girip baktım da yaklaşık 20 x 10 x 17 cm diyor. Küçükmüş bence? Bizim takıları almaz bunlar bize bavul lazım:))

Aslı dedi ki...

Jeliboncuk benim okulumda da msn çalışıyor ama blogger, facebook v.b. tüm siteler yasak yani dediğin gibi en güzeli maille haberleşmek olacak:) Hemen ekliyorum mail adresini;)

mughetto dedi ki...

2.resimdeki set ne acaba ki?
ben anlayamadım :)

Aslı dedi ki...

Canım manikür-pedikür setiymiş. Premier gibi markaşarda da çok benzerleri var ama işe yarıyor mu bilmiyorum

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?