19 Şubat, 2010

Kibrit Kutum Geldiii!

 
 

Haftalar önce şu yazımda Kelebek Atölyesi' nin bir etkinliğine katıldığımdam bahsetmiştim. Etkinlik geçtiğimiz hafta sonuçlandı ve çekiliş ile ikili gruplara ayrıldık. Benim eşim sevgili Jeliboncuk oldu:) Hafta başında gönderdiğimiz kutularımız birbirimize ulaştı, yukarıda gördükleriniz Jeliboncuk'un gönderdiği kibrit kutum ve içerisinden çıkan hediyeler:) Kibrit kutusu olduğuna inanmak zor değil mi!

Paket en üstteki fotoğrafta gördüğünüz şekilde geldiği için fotoğrafını çekmeden önce şeklini bozmak istemedim, o yüzden okuldan eve kadar merakla beklemek zorunda kaldım:)) 

Bu yazıyı boynumda çok beğendiğim kolyemle yazıyorum (uygun olsun diye üşenmeyip pembe tişört bile giydim!) ve kelebek magnetim de dolabın kapağından bana bakıyor:) Üstelik magnet kelebek şeklinde ve böylece her görüşte bana Jeliboncuk'u hatırlatmakla kalmayacak aynı zamanda Kelebek Atölyesi'ni de hatırlatmış olacak.

Jeliboncuk, canım o kadar koşuşturmacanın arasında zaman ayırıp emek verdiğin bu güzel hediyeler için çok teşekkür ederim! Seninle tanıştığımız ve eş olduğumuz için çok mutlu oldum! Senin de söylediğin gibi kopmayıp iletişime devam edelim;)

Kelebek Atölyesi, bu güzel fikrin ve etkinliği bir ay boyunca hatırlatıp sonuna kadar takip ettiğin için çok teşekkürler:) Senin sayende çok eğlenerek birşeyler ürettik, heyecanla bekledik ve güzel arkadaşlar edindik:) Ama devamını isteriz ona göre!

12 kişi üşenmeyip içini döktü:

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

aah jeliboncuk kendi gibi şirin mi şirin bir kutu yapmış.harika gerçekten ellerine sağlık. onun her yaptığı işi çok beğenirim zaten. Aslı'cığım sende hediyelerini gülegüle kullan, kutunuda en güzel köşende sakla.sevgiler:)

Aslı dedi ki...

Çok teşekkür ederim, kutum odamdaki aynanın önünde yerini aldı zaten:)

POLLYANNA dedi ki...

bu cok guzel,hem ne guzel aktiviteymis bu boyle...

Aslı dedi ki...

Evet çok hoş değil mi:) Etkinlik de güzel oldu, keşke böyle yaratıcı fikirlerle daha çok etkinlik yapılsa:)

Gizem demekteler bu kıza uzun zamandır... dedi ki...

kıskanmadım ki!:)

Aslı dedi ki...

Ay ay ne güzel şey bu, oğlum bayılıyor böyle şeyler yapmaya. Onunla beraber bir tane yapacağım kesinlikle. Bayıldımm.

jeliboncuk dedi ki...

:):):)
Herşeyedn önce Kelebek Atölyesine çok teşekkür etmek lazım değilmi:)
Beğenmene çok sevindim:) Dediğim gibi biraz acele ve karışık bir döneme denk geldi ama yinede bizi mutlu ettiği için mesele yok :) Bu arada biz yine kendi aramızda birşey mi düzenlesek napsak :):)
Ben resim çekememiştim, müsadenle resimlerini kullanabilirmiyim:$

Aslı dedi ki...

Gizem hehehe kıskan kıskan:P Kıskanma canım bir dahakine sen de katılırsın;)

Aslı dedi ki...

Aslı, senin oğlun mu var?! İsimler de aynı olunca seni hep kendimle aynı gibi düşünmüşüm:) Yap oğluşunla çok eğlenceli olur!

Aslı dedi ki...

Jeliboncuk kullan tabii ki fotoğrafları;) Hatta ben de kendi çektiklerimdense senin çektiklerini kullanabilirim galiba değil mi, onlar daha çok hoşuma gitti!

Aslında çok isterim böyle etkinliklere katılmaya devam etmeyi ama Kelebek Atölyesi kadar sağlıklı takip edebilir miyiz, herkes yapıyor mu-bir terslik mi var stresine dayanabilir miyiz bilemiyorum?...

Aslı dedi ki...

Aslı evet 9 yaşında.
Ben de yorumları okurken bu Aslı ben miyim, kimim ben konulu kimlik bunalımlarına girip çıkıyorum :)

Aslı dedi ki...

Oooo maaşallah! Ben de nedense kızım olmasını değil oğlum olmasını istiyorum hep... Ama neyse onu çocuk sahibi olmaya karar verince düşünücez:) Ben de az daha senin yorumunu yayınlamayıp reddedecektim, yanlışlıkla kendi yazım zannettim:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?