23 Şubat, 2010

Her Şey Yerli Yerinde!

 
Tchibo'nun yeni teması bence tam bize göre! Devamı burada
 
 Askılar

Çanta askısı 

Yazlık ve kışlıklar için dolap

 
Düzenleyici kutular

Seyahat makyaj çantası 

Mücevher askısı

 
İkili kitap ayracı

Takı kutusu


5 kişi üşenmeyip içini döktü:

pudrakokusu dedi ki...

bunlar çok çok güzelll :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

offf hepsi birbirinden güzelmiş gitmek istiyorum ama para harcamadan çıkmak istiyorum:)

Duru Günaçan dedi ki...

hepsi çok kullanışlı ve fiyatlarıda çok uygun.süpermiiiş.

Aslı dedi ki...

Pudra kokusu benim de çok fena aklım kaldı!

Zeynep, onu ben de çok istiyorum ama almadan da çıkamıyorum... Eh alıp da para harcamadan çıkmak da olmuyor, daha öyle birşey icat edilmedi maalesef:))

Kelebek, bazı şeyler aslında çok pahalı mesela bir boy aynası var bu temada 300tl! Ama askılar falan gerçekten uygun fiyatlı ve çok hoş:)

cecilia dedi ki...

çok güzeller gerçekten..kutulara çantaya bittimm :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?