01 Şubat, 2010

Geçmişten...

Tekrar evdeyim:) Yerleştirilecek eşyalar, yıkanacak kıyafetler koccamaaaan bir dağ oluşturmuş durumda. O dağ erimek için beni bekliyor ama keyifli de olsa bir yorgunlukbeni koltuğa yapıştırdı... Televizyonda bir film dikkatimi çekti ve geçmişle günümüz arasında gidip gelişi, oyuncuları ama en çok da geçmişteki görüntüler ilgimi çekti ve izlemeye başladım.

Filmin adı Tutku(Obssession) ve 2002 yapımı. Gwyneth Paltrow (Maud Bailey) , Aaron Eckhart (Roland Michell) , Jeremy Northam (Randolph Henry Ash) , Jennifer Ehle (Christabel LaMotte) Nedense bende bir hafiflik, mutluluk ve heycan yarattı... Böyle eski dönemleri anlatan filmleri çok ama çok seviyorum! Hala seyretmediyseniz bence bu filme mutlaka bir şans verin.

İşte filmden bazı sahneler ve beyazperde'den aldığım filmin konusu:

 
    
 
      Başarılı bir akademisyen olan Maud Bailey (Gwyneth Paltrow), Christabel LaMotte (Jennifer Ehle) adlı bir Viktorya dönemi şairinin hayatını ve çalışmalarını araştırmaktadır.
      Roland Michell (Aaron Eckhart) ise İngiltere'de ünlü şair Randolph Henry Ash (Jeremy Northam) hakkında araştırma yapmakta olan bir Amerikalı öğrencidir.
     Bir gün Maud ve Roland, Ash'ten LaMotte'ye yazılmış bir dizi aşk mektubu bulurlar. İkili izleri takip ettiğinde, aşık şairlerin bir asır önce avrupada yaşadığı büyük aşkın etkisine girerler.
     Hem günümüz hem de Viktorya dönemi İngiltere'sinde geçen film, A.S. Byatt'ın aynı adlı kitabından yönetmen Neil LaBute tarafından beyazperdeye aktarılmış.

8 kişi üşenmeyip içini döktü:

ceydabural dedi ki...

şimdiden kolay gelsin tatlım sana :)bu haftasonu 2 posta makina bitirdi beni :))

Gizem. dedi ki...

sayfanın yeni düzenine bayıldım bu 1
sarıkamış pek güzelmiş bu 2
bu filme bayılmıştım ki ben çok severim bu döneme ait filmleri bu da 3:)

Aslı dedi ki...

Ah bu çamaşırlar yıka yıka bitmiyor bir türlü! Çamaşır makinesi bir bitse daha bulaşık makinesini çalıştıracağım, sonra da ütü var tabii:)) Ben bu hallere düşecek adam mıydım:P

Aslı dedi ki...

Gizem bana sanki çok kalabalık,
üst üste gibi göründü biraz daha sadeleştirsem mi diye düşünüyorum...

Sarıkamış'a gidin valla gerçekten çok güzel çoook!

Bu dönemin filmlerine nasıl özeniyor bir de insan değil mi:) Yani o kabarık eteklerle korselerle ömür geçmez tabii ve kadınlar çok pasif falan ama o etekleri elbiseleri şapkaları arada bir zevkine takmak isterdim:)

Gizem. dedi ki...

tabii canım korse zaten fena bir şey en azıcık göbekli olduğum için bazı özel gecelerde arada başvuruyordum çile resmen :)

ve benim hoşuma gitti siyah beyaz falan hoş olmuş:)

Aslı dedi ki...

Benim de gelinliğimin arkası o bağlamalı korselerdendi de aman aman, fazla sıktın mı boğulabilirsin gerçekten de!

deniz dedi ki...

ev işi denen kadını sömüre sömüre bitiremeyen şeyler için kolay gelsin diyeyim.aslı artık benimde bir blogum var.daha tam olarak düzenlemeler yapamadım.ama giriş oldu gelişme de olur di mi?

Aslı dedi ki...

Denizcim çok teşekkür ederim, çamaşırlar yeni bitti:)

Blogun hayırlı olsun, izlemeye aldım bile:) Bir kere başladın mı devamı geliyor zaten canım hiç merak etme! Header, arka plan ya da aklına takılan birşey olursa (ben de bu konuda çok iyi olmasam da) yardım etmeye çalışırım, sormaktan çekinme;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?