09 Şubat, 2010

ELF Studio İndirimi ve Ürünlerin Yorumları

 

Resimden de anlaşıldığı üzere çarşamba geceyarısına kadar PROSAVE ile yapacağınız Elf Studio serisi alışverişlerinizde %20 indirim uygulanacak. Ancak gönderim ücreti buna dahil değilmiş maalesef.

Gelelim bence alınabilir ve almasanız daha iyi olacak ürünlere...(Sadece hakkında bilgi sahibi olduğum ürünler hakkında yorum yapacağım)
Minty Lip Gloss: Bu ürü bir parmak kalınlığında sürmediğiniz sürece yapış yapış değil. Ama adından da anlaşılacağı gibi naneli, hafif bir nane kokusundan bahsetmiyorum. Dudağınızı serinletecek kadar yoğun bir nane aroması var. Muhtemelen bu yaz kullanacağım tek dudak ürünü! Bu arada tadı da şekerli:)) Çatlak dudakları da ferahlatabilir. Ama kışın kullanmaya uygun olmadığını düşünüyorum. Bendeki rengi Boston.

 
2 In 1 Conditioning Gloss: Sıktırdım, mıncıkladım, her türlü işkenceyi yaptım ama hep dışındaki şeffaf kısım çıkıyor. Bir türlü içteki renkli kısma ulaşamadım. Üstelik şeffaf kısmı yapış yapış! Tavsiye etmiyorum. İç rengini çıkarabilen varsa Allah rızası için bana da anlatsın...

Eye Transformer: Ya hiçbir işe yaramıyor ya da ben yanlış kullanıyorum...
 
Corrective Concealer: Göz altı gölgeleri ve lekelerde biraz işe yarıyor ama tamamen bir kapatıcılık bekleyerek almayın. Ama hafif kusurları saklamak için bence fondötene bulanmaktan daha iyi.

Shimmer Palette Göz pınarı aydınlatma ya da makyajda aydınlık bölgeler yaratmak için ideal. Tavsiye ederim. Kremsi ve hafif bir yapısı var.

Single Eyeshadow Primersiz kullanmak mümkün değil. Bendeki rengi Amethyst. Bence 3.50 etmez. Bunu alacağınıza mineral farlardan ya da Flormarın farlarından alın bence daha iyi.

Complexion Perfection Ben zaten bembeyaz olduğum ve mermer gibi beyaz cilt sevdiğim için bende iyi duruyor ama koyu renk tenlilerde kötü durabilir bence. Ama yurtdışında seveni çok. Bence gerkli bir malzeme değil.
 
 High Definition Powder Denemedim ama bunda gözüm var...

Complexion Brush Ben bunu mineral fondöten uygulamak için kullanıyorum. Yumuşak. Bebek şampuanıyla yıkıyorum hiç cilt problemi ya da koku yapmadı studio fırçaları.
 
Powder Brush Allık için harika bence, ucu küt olduğundan allığı "pıt pıt" sürmek için ideal:)) Bu da yumuşacık...



 







6 kişi üşenmeyip içini döktü:

mughetto dedi ki...

Kapatıcı paletini ben de tavsiye etmiyorum maalesef,ben elden çıkardım bile. Yeşil kısmını kullanmak istiyordum sivilceler için ama hiçbir nötrleyici etkisini görmedim.Ama fırçalar mükemmel.

Bu da alcaklara benim yorumum olsun =)

Aslı dedi ki...

Sorma ben de sivilcelerden kalan izler geçene kadar üzerlerine sürerim diye almıştım ama neredeyse hiç işe yaramadı...

Olsun olsun:))

Sim dedi ki...

HD pudrada benim de gözüm var ama out of stock şu an :(

Aslı dedi ki...

Zaten bu ELF hep istediğimiz ürünler ellerinde yokken indirim yapıyor... Sana da öyle olmuyor mu?

Duygu dedi ki...

Güzel bi yazı olmuş.Geçen sefer almadığım için gözümün kaldığı ürünler vardı.İyiki de almamışım dedim şimdi

Aslı dedi ki...

Teşekkür ederim:) Elfin bazı ürünlerini çok seviyorum ama bazı ürünler de insanı aldığına pişman ediyor ne yazık ki...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?