22 Şubat, 2010

Kosmosim'in Gazına Geldim, Suçsuzum:)

Kosmosim'in ve Pembe Kiraz'ın bloglarında tanıttığı Eyüp Sabri Tuncer ürünlerini görünce dayanamadım( bildiğiniz gaza geldim yani!) aldım gitti... Özetle Kadınlar Gününe özel 5TL online alışveriş yaptığınızda 40 TL değerindeki seçtiğiniz Perfume Jewels seti hediye geliyor.
Kokuları bilmediğim için içeriklere bakarak alışveriş yapmış oldum.
 




Okyanus Ferahlığı (Zeytin ve Şifalı otlar?) 3.60TL

Beyaz Zambak Kolonyası 4.41TL

 
Hediye olarak da müge ve yasemin kokusu ağırlıklı olan Cherry Pie kokusunu seçtim.
Eyüp Sabri Tuncer'in web sitesi için buraya
Hediye kokular hakkıda bilgi için buraya

Bakalım ne çıkacak:))
 

12 kişi üşenmeyip içini döktü:

Sim dedi ki...

Ah kıyamam sana ben :)
Fazla iştahlı bi tasvir yaptık sanırım :)
Ama 5 TL nedir ki? :) Haksız mıyım yahu?

Aslı dedi ki...

Heheh gerçekten de çok mutlu ve iştahlı bir tasvirdi, yazıyı tam okuyamadan sitede buldum kendimi biliyor musun! Ama haklısın, zaten kolonya için de sabun için de normal fiyatlardı ve 5tl o kadar hediye için çok alakasız bir rakam. Tek sorun eşim yan yan gülerek bakıyor bu alışverişlere:)

Merve dedi ki...

Aslıcım sende beni etkiledin aynılarını alıverdim bir çırpıda bir sabunumuz farklı ;))
bakalım hediye gelecekmi..biterse gönderilmeyecekmiş..

Aslı dedi ki...

Minik de olsa bir etki zinciri yarattık desene:) Seninki hangi sabun? Umarım bitti diye göndermemek gibi bir kazık atmazlar, bozulurum valla:)

Duygu dedi ki...

Benide alın bu zincire.Aynılarını bende yaptım :)

Merve dedi ki...

Benimki hindistancevizli olan :) evet umarım öyle bir durum olmaz..ama aslında bittiği zaman otomatik olarak hediye seçme bölümünün kapanması lazım..

deniz dedi ki...

evet zincirin son halkası da benim orucumu bile bozdurdunuz bana! ama çok cazipti kaçıramazdım.ben sette pink blossomu seçtim.şimdiden çok merak ediyorum kokusunu.

Aslı dedi ki...

O kadar minik kaçamak olur Denizcim, 5TL orucu bozmaz:)) BEn de önce pink blossom seçmiştim, sonradan cherry pie geçtim... Aman göndersinler de kokusunu sevmek için çaba harcayabilirim moduna geçiyorum:)

mughetto dedi ki...

aaa cherry pie da müge kokusumu varmış ben başka set seçmiştim bi tane daha alcam glb :)

Aslı dedi ki...

Mughetto, müge de gerçekten güzel kokan bir çiçek ama değil mi:) Bir de insanın kendi adı olunca daha seviyordur;)

miya dedi ki...

Ben puro love seçtim, ferah çiçekler diyince bi an onu seçiverdim ama şimdi aklım cherry pie'ye kaydı, eline geçince yorum yazarsan harika olurr !

Aslı dedi ki...

Miya, aslında pazartesi elime geçti bu set ama bu hafta o kadar koşuşturmaca geçiyor ki 3 gündür kullandığım halde bir türlü fotoğraflayıp yazamadım:(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?