19 Şubat, 2010

Vogue Türkiye?!

                                                                                             (entertainbul)
Hatırlarsanız yaz aylarında "Ferhan İstanbullu'nun editörü olacağı Vogue Türkiye geliyor" diye herkes merakla beklerken çeşitli entrikalar yaşanmıştı... Sonunda derginin editörünün Seda Domaniç olacağı açıklandı ve balonlar pufff söndü... Yaşananların dergiyi merakla bekleyenleri hayal kırıklığına uğrattığı ortada...

Aradan aylar geçti ve derginin reklamı TVlerde dönmeye başladı. Mart ayında Vogue Türkiye raflardaki yerini alacakmış.

Ferhan İstanbullu' nun ayrılışı (gerçi başlamadan ayrılış demek doğru sayılmaz ama) hiç hoşuma gitmemişti ama yine de ilk sayıya bir göz atacağım kesin:)

Eğer geri sayıma katılmak ve haberleri takip etmek isterseniz derginin web sitesi için tık tık!

4 kişi üşenmeyip içini döktü:

sesiber dedi ki...

Reklamı da çok hoş ve ilgi çekici olmuş değil mi? Merakla bekliyorum Martı

Aslı dedi ki...

Ben de merak ediyorum! Bizim buraya gelmez mi acaba diyorum ama Migros'a gelir diye tahmin ediyorum... Kapağını bari görseydik:))

sesiber dedi ki...

Gelmezse abone oluruz, kapımıza gelir, affetmem:))

Aslı dedi ki...

:)) Acaba güzel olacak mı? Bu ilk sayıda neler olacak acaba? Bir de abone oluruz deyince fiyatı nasıl olacak acaba diye bir düşünce geçti şimdi aklımdan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?