14 Şubat, 2010

Etsy Güzellikleri-1

 
Etsy'deki şu kullanıcı yapmış, harika fikir değil mi:)

7 kişi üşenmeyip içini döktü:

Yeşim dedi ki...

Çoookk sevimliler :) bayıldım.

Aslı dedi ki...

Değil mi:) Üstelik de ponpon yapabilen herkes birkaç dakikada yapabilir. Bunlar toprak rengi saksıda da güzel durmuş ama annemde renkli plastikten kaktüs saksıları görmüştüm böyle minicik, onlarda da güzel dururlar:)

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

ciciş bunlar, ne tatlı yapmış ya.
hem kolay hem de çok şık dekoratif bir eşya.

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

yaaa şimdi baktımda ben onun yaptığı kolyelere de bayıldım.
onlardan istiyoruuum.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Çok eğlenceliymiş cidden

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Çok eğlenceliymiş cidden

Aslı dedi ki...

Hem görüntü eğlenceli, hem yapması eğlenceli hem de doğru düzgün bir malzeme de gerektirmiyor. Ben bizim televizyonun altına renkli kaktüsler koymuştum onların arasına güzel olur diye göz koydum:) Bu arada kolyeler de rengarenk güzel gerçekten de. İndirimdekilerin de bazıları güzel ama indirimli halleri bile pahalı!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?