23 Mart, 2010

Çok Çalıştım Ödüllendirilmem Lazımdı!

Son günlerde tembelliğimi azıcık kenara ittim, havalar ısınmış olsa da tığ kullanmayı öğrenip bir atkı ördüm ve telefoncuğuma bir kılıf yaptım:)




Eveeet işte bu benim tığ kullanmayı örendiğim dolayısıyla da bir ilk olan atkım. İnternetten ne nasıl yapılıyormuş bakarak başladım. Pırıltılı bir ip olduğu için çekinmiştim ilk başta ama örünce o kadar da parlamadı.

Telefon kılıfımı aslında bu şekilde düşünmüştüm ama böyle de gözüme çok sönük göründü. Dışarıda parlayan güneşle bulutlara haksızlık olmasın diye bir güneşle bulut ve minik uğur böceklerinden serpiştireceğim:)


Veee kendimi ödüllendirmek için bunları aldım:) Bloglarda gördüğüm birbirinden güzel renkli ojeler yüzünden canım oje çekti resmen!

Marshmallow, bu rengi görürsem affetmem demiştim değil mi:)) Güneşten rengi olduğundan biraz daha koyu çıkmış. Ama çok beğendim rengini, şimdi de tırnaklarımda kendisi!



Bu da en sık ve rahat kullandığım oje. Eğer denemediyseniz tavsiye ederim:)

Vee bunlar da bahar tokalarım! Her gün bir renk takmak için:)

6 kişi üşenmeyip içini döktü:

Yeşim dedi ki...

Aslıcığım tokaların çok şeker bayıldım. Ojelerin renkleri de süpper ben de edineceğim :) telefon kılıfın güzel olmuş ama bence de biraz hareketlendirsen tam süper olur. Tığ işi atkı için de seni tebrik ediyorum gayet güzel olmuş. Sevgiler...

Aslı dedi ki...

Tokaları ben de çok sevdim 25 kuruş etiketini görünce de her renginden kaptım:) Aslında beyazını arıyordum ama bir tek beyazı ve morunu bulamadım zaten... Ama bu da yeter:)) Ojeleri zor seçtim ama, birkaç tane daha almıştım ama zorla geri bıraktım! Atkı için de teşekkür ederim, bir yerden başlamış oldum en azından...

Marshmallow dedi ki...

:) Hihihi çok taklıymış.

Aslı dedi ki...

Hihihih teşekkür ederim:)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

hee bu arada o kılıf ne öyle kız derya baykal,kıskandım wallaha!

Aslı dedi ki...

Heheh teşekkür ederim, bu akşam silikon tabacamı kuşanıp kılıfa bir sefer daha düzenlemeyi planlıyorum:)) Derya Baykal da malum beni ve genel anlamda türk milletini silikon tabancasıyla gezmeye alıştırmış kişi, ona da sevgiler olmasa da saygılar buradan :))

Alttaki ojenin rengi 375 canım. Bence de koyu renk tenle hoş durur:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?