19 Mart, 2010

ELF'te Yeni Ürünler ve Free Shipping

Geçtiğimiz günlerde eyeslipsface.co.uk'a yeni ürünler gelmişti, bugün ise facebook üye sayısı 34000'i geçtiği için free shipping başladı. Cumartesi geceyarısına kadar £10 ve üzeri alışverişlerinizde OMGLOL34EU kodunu uygularsanız hiçbir kargo ücreti ödemeyeceksiniz. Ben alışverişimi yaptım bile:)

Yeni gelen ürünlerden bazıları ise şunlar:


                                                                       Krem eyeliner
                                                                           Concealer

                                                                     Lip Lock Pencil

                                                                    Mineral Blemish Kit


 Mineral İnfused Mascara

2 kişi üşenmeyip içini döktü:

JaDe dedi ki...

canım süpersin! Ne zamandır bekliyordum free shippingi, hemen sipariş verdim, ben de kendi sayfamda paylaşayım herkes duysun;)

Aslı dedi ki...

Oh oh paylaş tabii hepbirlikte yararlanalım:) Aldıklarını da güle güle kullan!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?