08 Mart, 2010

Sayın Hediye Sahibi, Aranıyorsunuz:)


Bugün söz verdiğim üzere hediyelerin sahibini belirlemek için çekilişi yaptım:) Hatta random.org'a doyamadım kazananı belirledikten sonra da tıkır tıkır oynadım:))


Kazanan kişi, birinci yorum yazan kişi olmak istemiş ve ikinci kişi olduğu için kazanmış olan Pudra Kokusu oldu:)  Canım tebrik ediyorum, bana en kısa zamanda adresini ulaştır ki ben de hemen sana cicilerini göndereyim;) Bu arada emek emek onlarca kişinin profillerini kontrol ettim, upuzuuuun bir katılımcı listesi hazırladım ve bunlar saatlerimi aldı. Ama sonunda 2. kişi kazandı:))

Katılan herkese çok teşekkür ediyorum ve hepinizin Kadınlar Günü kutlu olsun diyorum:)

Bu etkinlik sayesinde yeni bloglar gördüm ve (içinde yazı olan blogları) okudum, eşi için bu etkinliğe katılanlar olduğunu görmek çok hoşuma gitti hatta itiraf ediyorum keşke onlardan biri kazansa daha da güzel olur diye geçti aklımdan:)

Ama bir yanlış anlaşılma var ortada ki düzeltmeden geçmeyeyim, arkadaşlar bir blogu izlemeye almaktan kastedilen şey sağ sütundaki ya da üst satırdaki "İzle" seçeneğini tıklayarak sayfanın izleyicileri arasına katılmaktır.Yani maalesef "ben seni izliyorum" demek ile aynı şey değil.

Blogu izlemeye devam edecek olan arkadaşlar, kaldığımız yerden devam ediyoruz! Hediye verilip bittikten sonra bir daha bloga uğramayacak olan arkadaşlar, hoşçakalın:)

9 kişi üşenmeyip içini döktü:

zişniko dedi ki...

seni okumak çok keyifli hediyeye gerk yokki :)

Aslı dedi ki...

Çok teşekkür ederim, yüzüm kızardı valla:)

sine'mden dedi ki...

hediyemiz olmasa da izlemeye devam :)

Aslı dedi ki...

O zaman ben de yazmaya devam;)

my makeup story dedi ki...

tebrik ediyoruuum:)

pudrakokusu dedi ki...

aaa yaşasın :)
geldim geldim! hemmen gönderiyorum adresimi. geç oldu biraz ama, çok teşekkürler.

Betul dedi ki...

son cumlene cok guldum, cok haklisin ama:) neyse biz yolumuza devam ediyoruz cunku kaf daginin arkasinda neler olup bitiyo merak ediyoruz ;)

hayal perest dedi ki...

evetttt '''durmak yok yola devam :P
ne olmus kazanamamışşak kazanan arkadasımız bizim yerimizede güle güle kullansın

zeynep78 dedi ki...

bencede devam :)
tebrik ederim pudrakokusu arkadaşımızı ,güle güle kullansın...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?