06 Mart, 2010

Doyamadık ESTlere:)

Geçtiğimiz hafta mutluluk zinciri şeklinde arka arkaya Eyüp Sabri Tuncer'den siparişler vermiştik. Benim siparişim geçen pazartesi elime ulaştı ama bir türlü bitmeyen rezalet hafta boyunca yazamamıştım...

Bendeki set Cherry Pie, yanında da beyaz zambak kolonyası ve el yapımı sabun almıştım.

İlk yorumumu beyaz zambak kolonyası için yapayım ki, ben ettim siz etmeyin. Zambağı çok severim, kokusunu severim ama bu kolonya var ya evlerden ırak, hacı kolonyasının geliştirilmiş versiyonu. Hani bayramlarda bir kolonya dökerler elinize, burnunuzun direği kırılır, elinizi yıkasanız bile o koku burnunuzdan gitmez... Meğer onlar ucuz olduğu için öyle fena kokmuyormuş, tek neden beyaz zambak kolonyası olmalarıymış... Ben bendeki şişeyi okula götürdüm, kapıyı çalmadan sınıfıma dalan ve bilgisayarımı izinsiz kullanan öğretmenlere (evet bazı öğretmenler bunu yapıyor...) ikram ediyorum:))

Aldığım sabun da okyanus ferahlığıydı, görüntü olarak çok beğendim. Sanki kocaman bir dalga çarpmış ve mavi sular ile beyaz köpükler sabunun içinde dondurulmuş gibi. Ama paketini açınca, burnumun direği kırıldı... Zaten hemen tekrar paketledim, koku dışarı çıkmasın diye:)) Bu sabunu kullanmak için almayın bence, ama banyoda dekoratif olarak (jelatininin içinde tabii!) güzel durur.

Gelelim Cherry Pie'a... Önce losyonunun kapağını açtım, fazla heyecanlı açtığım için birazcık elime döküldü, koku saatlerce elimde kaldı, yıkamama rağmen çıkmadı. Cherry Pie'ın kokusu hafif ve hoş bence. Pazartesiden beri kullanıyorum, özellikle body splash o kadar sıkmama rağmen çok yavaş azalıyor:) Bu setler uzun süre kullanılacak gibi, sadece losyonum şimdiden gözle görülür derecede azaldı bile...

Tabii seti beğenince bir set daha sipariş ettim perşembe günü. Bu defa Cutti Pie seçtim. Umarım stoklarımız bitti diye göndermemezlik etmezler... Zaten sitedeki çoğu şey tükenmiş görünüyor... Ben bu defa risk almak istemedim ve saıl olsa lazım oluyor diye 1 litrelik bildiğimiz limon kolonyasından aldım! Sonuçta Eyüp Sabri Tuncer'in uzamanlık alanı esas bu değil mi:) Hem şehrimizde balık lokantası diye birşey olmadığı için balık yemek istediğimizde evde pişiriyoruz, o zaman da limon kolonyası lazım oluyor:))

Eşim önce "Ne! Sonunda Eyüp Sabri Tuncer'den bile mi alışveriş yaptın? Hahahah" demişti ama kokular onun da hoşuna gitti, iyi almışsın dedi. Tabii bu hoşnutluk 2. seti sipariş edene kadar devam etti:))

7 kişi üşenmeyip içini döktü:

Kısaca Gizem; dedi ki...

sanki hissettim o kokuyu ben Aslıcım burnumda şu an :D

Aslı dedi ki...

Hehehe yazık sana:)

deniz dedi ki...

Aslı benim set hala gelmedi biliyormusun!kargo şirketinden kaynaklanan bir sorun bu. eyüp sabri tuncerin müşteri temsilcileri çok iyi.Allahtan yoksa sabredemezdim.salon kadını çizgimden kaymakla kalmazdım yani.

Aslı dedi ki...

İlahi deniz:)) Ama sen nasıl olsa gönderdin sana yanlış gelen kargoyu değil mi, kesin gelecek yani paketin? Belki de daha iyi olmuştur, böylece 2. defa sipariş veremeyecek ve bütçene bir çizik daha atamayacaksın:))

deniz dedi ki...

ooo o. evet bu doğru. bu açıdan hiç düşünmedim. evet yolladım. salı günü gelir diye ümit ediyorum. bu arada geçmiş olsun.

Aslı dedi ki...

Teşekkür ederim... İnşallah gelir salıya, ben de perşembe şipariş vermiştim galiba, bakalım gelecek mi:))

Merve dedi ki...

Zambakta bende aynı hayal kırıklığını yaşadım canım..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?